21 feb. 2016

|| RECAP JANUARY & FEBRUARY || 41 days ||

Hey mensen!!

Ik heb al weer een tijdje niet geblogd. Ik moet zeggen, ik heb het de afgelopen tijd zwaar gemist. Even een post tikken, schrijven. Wat zal ik zeggen...? It's been a while. Jullie hebben niet van mij gehoord sinds 11 januari. Toen heb ik jullie verteld wat ik allemaal zo erg vind aan toetsweken. Vandaag is het 21 februari. Dat wil zeggen dat ik 41 dagen niet meer geblogd heb. 41 dagen! Ik kan je vertellen dat er niet zoveel veranderd is in mijn leven. Oh laat maar, in 41 dagen gebeurd heel veel. Ik som het wel even op voor je!!

Veel plezier met het lezen van deze post! Hopelijk vinden jullie 'em leuk!

  • Het eerste wat veranderd is (en wat jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben) is de achtergrond in here. Natuurlijk werd het wel tijd dat ik ging switchen, want het was februari en ik zat nog steeds met een Kerstachtergrond. Vinden jullie die nieuwe achtergrond leuk? Ik in ieder geval wel ☺
  • 11 januari was nog voordat de buitenlanders kwamen. Daarover moet ik jullie nog heel wat vertellen. Let's start!
    De buitenlanders kwamen aan op zondag 17 januari. Er werd mij opgedragen er te zijn tegen etenstijd. Toen hebben we ze opgehaald. Degenen die ik kreeg heten Maria en Luis. Ze waren allebei heel erg aardig. Toen zijn we met ze naar huis gereden. Het ging eigenlijk allemaal best goed, behalve dat ze niet alles aten, maar dat leek me nogal logisch, sinds ze toch wel uit een ander land kwamen. Ze hadden allerlei cadeautjes voor ons meegenomen. Het waren vooral koekjes en chocola, maar ook een heel mooi boek over Cataloniƫ, de streek waar zij vandaan kwamen. Maria bleek ook van Little Mix te houden, en ze had me ook wat Spaanse muziek laten horen. Toen gingen we slapen.
    De volgende dag gingen we naar school. Het opstaan ging niet echt lastig en ik was zelfs een stuk sneller dan ik normaal gesproken ben. We waren er ruim op tijd en moesten bijna drie kwartier wachten omdat niet iedereen zeg maar, op tijd was. Toen hebben we een introductie over het project gehad, en daarna hebben alle landen filmpjes laten zien waarin ze zich voorstelden. Het was allemaal super cool en exciting. Toen zijn we volgens mij al begonnen aan het project. Het was heel erg leuk. Dit gold ook voor dinsdag.
    Ergens tussendoor hebben we ook nog gegymd. Dit was op dinsdag of donderdag, dat weet ik niet meer zeker. Het was heel erg gezellig. We hebben volleybal gespeeld en ik heb mensen gezekerd die gingen klimmen.
    Op een van de dagen zijn we ook nog naar het winkelcentrum geweest met wat anderen. Dat was wederom gezellig. We waren naar de McDonalds, de Nike Store en de Jamin geweest. Toen zijn we naar huis gegaan.
    Op woensdag zijn we naar het DAF museum gegaan. Het was niet zo saai als ik had gedacht. Daarna mochten we nog even naar de stad. Toen hebben we nog aan het project gewerkt, en zijn we weer naar huis gegaan. Die dag hadden we besloten Maria en Luis en Marina (een vriendin van Maria, die ook toevallig heel goed Engels sprak) mee naar de stad te nemen. We hebben bijna de hele middag doorgebracht in de Primark, en daarna hebben we nog ergens souvenirs gekocht. Ze waren zeer verbaasd dat de winkels al zo vroeg dicht gingen. Toen zijn we maar naar huis gegaan en hebben we wat Star Wars gekeken. Rond 9 uur ging Marina terug naar haar gastgezin en Maria ging Skypen en Luis was druk met zijn telefoon. Ik ging maar gewoon wat kijken op tv.
    Donderdag was de laatste dag dat we werkten aan het project. Voor de duidelijkheid, maandag en dinsdag werkten we aan een quiz, woensdag en donderdag mochten we zelf iets ontwikkelen. Helaas liep alles wat uit door een internetprobleem, dus uiteindelijk is het niet iedereen gelukt alles af te krijgen. Wij hadden een Would You Rather app gemaakt. Helaas hadden alle andere groepjes veel meer gedaan en waren we een beetje underdressed. Toch was het heel leuk en gezellig geweest. Donderdagavond was het schoolfeest. Dat zij er waren maakte het extra exciting, en het was het was het beste schoolfeest tot nog toe.
    Op vrijdag gingen we naar de Efteling. Helaas was alles dicht door slecht weer. Wij zaten binnen, de hele dag, in een restaurant. We zijn uiteindelijk niet meer in attracties geweest, terwijl alles uiteindelijk wel open is gegaan. Dat wisten wij helaas niet, dus we hebben alles gemist. Het was wel heel erg gezellig. Ik heb nog met een Duits meisje, Franziska, gepraat en er is het idee ze hierheen te laten komen voor een dagje/een paar daagjes in de zomervakantie. Toen we terugkwamen en uit de bus stapten, was iedereen doodmoe. We hebben allemaal afscheid van elkaar genomen en hebben toen gewacht totdat mam er was. Daarna zijn we naar huis gegaan. Toen hebben we nog gegeten en wat gepraat en zijn we daarna gaan slapen.
    Op zaterdag 23 januari (HAPPY BIRTHDAY lieve Esmeetje) gingen ze weg. Ik heb het heel awesome gevonden, ondanks alles. Ik was ergens blij dat ze weggingen, want ik was EXHAUSTED, maar ergens was het ook wel weer verdrietig. Ik wilde nog geen dag zeggen... Gelukkig zie ik de Spanjaarden en de Duitsers nog in Spanje. Maar voor de rest zit het er nu toch echt op. Het was een hele leuke ervaring! Ik zou het graag nog eens doen!!
  • Op een geweldige vrijdag hebben mijn ouders Netflix aangeschaft! rond de 25, 30 dagen geleden. Ik ben nu fully obsessed met Teen Wolf. Ik ben al in seizoen 3B, en het is super leuk en spannend! Ook kijk ik nu heel veel andere programma's heel erg vaak, en ik vind het allemaal super leuk! Netflix is life, really! Teen Wolf is een aanrader als je houdt van violence, series, en bovennatuurlijke wezens. Oh, en Dylan O'Brien ☺
    Andere Netflix ontdekkingen zijn:
    Expelled, 2014
    Mr and Mrs Smith, 2005
    Naomi and Ely's No Kiss List, 2015
  • Op school gaat het op zich goed, alleen ik zit nu in een periode met veel toetsen. Het is heel erg veel en moeilijk allemaal, maar ik vind dat ik het er nog best goed vanaf breng. Ik moet vandaag nog wel heel wat doen, dus ik ga Lilly Singhs tips goed opvolgen en heel hard werken. Op de friend area gaat alles ook best goed, volgens mij. Dusja, NICE! Oh, en we hebben het zaalseizoen gisteren afgerond bij hockey. Het was heel erg leuk, en ik had best nog wel meer in de zaal willen spelen. I love it! Binnenkort weer het veld op, dat vind ik ook hartstikke leuk ☺☺☺
  • Ik denk dat ik een camera wil kopen. Maar dan ook wel echt een goede camera. Een compactcamera is niet echt interessant, vind ik, dus ik ben laatst met pap naar de Media Markt geweest om te kijken of ik iets interessants zag. We hebben toen een hele mooie witte camera gezien, maar helaas is hij net iets uit mijn range qua geld. Ik had verwacht dat het duur zou zijn, daar niet van. En voor een camera was de prijs die ik zag nog helemaal niet zo slecht. Het was een witte systeemcamera van Canon. Ik vind hem heel erg mooi en als het kon had ik hem meteen meegenomen.
    Voor de duidelijkheid, als ik een camera koop wil ik die om foto's mee te maken. Ik weet het dat er die periode is geweest dat ik graag wilde filmen, maar ik weet niet of ik dat wel kan. Ik ben volgens mij niet echt gemaakt om tegen een camera te praten. Maar ik zie wel wat er op mijn pad komt ♪
  • Foxes is echt queen. Nee, maar even serieus, haar nieuwste album, "All I Need", is heel erg cool en de nummers erop zijn zo mooi ♥ I absolutely love it.
  • Nieuwe Youtube ontdekkingen: Alexis G. Zall, NigaHiga (Erica heeft me een video laten zien en ik was meteen zo van ♥♥♥), en buitenlandse Youtubers volgen (als in niet Engels- of Nederlandstalig). Momenteel is dit alleen Verdeliss, een Spaanse vrouw. Ik kijk ook naar een Franse Youtuber genaamd Antastesia, maar zij spreekt vooral Engels op haar kanaal.
Dat is al het nieuwe in mijn leven wel ongeveer.

Ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden weer iets van mij gehoord te hebben.
I ♥ U all!

Kisses,
Isa
Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Hoe was de afgelopen tijd voor jullie? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Stalk me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen