16 dec. 2015

What's on my phone - Isa

Hooi mensen,

Allereerst, het spijt me dat ik eergisteren en gisteren om 10 uur 's ochtends geen post had geplaatst. Ik had het verschrikkelijk druk, dus ik had helaas echt geen tijd. Maar nu heb ik wel iets voor jullie, namelijk de What's On My Phone Tag. Enjoy!




Allereerst, hierboven zie je dus mijn telefoon. Dit is de Samsung Galaxy S5, een super fijne telefoon! I love it en ik doe er letterlijk alles mee. Jep, ik en mijn telefoon zijn echte maatjes. Ik zou het ook geen verslaving noemen. Meer een hechte vriendschap ;p


Hier zien jullie mijn prachtige lockscreen. Ik heb hem van een Tumblr pagina Best Lockscreens. Ik vind 'em super mooi!




Hier zie je mijn drie pagina's op mijn telefoon. Ik zal even alle apps op mijn achtergrond met jullie bespreken!

Pagina 1
Op deze pagina vind je al mijn sociale netwerken. Ik vind het fijn om up-to-date te blijven en dat kan natuurlijk het beste op je telefoon, want dit compacte apparaatje heb ik bijna altijd bij. Alle apps op deze pagina:
  • Whatsapp: Essentieel om te communiceren
  • Instagram: Leuke social media applicatie met als hoofdthema foto's.
  • Youtube: Iedereen weet wel wat dit is. Ik gebruik dit zelf vooral om mijn favoriete muziek mee te luisteren en om mee naar mijn favoriete Youtubers (LDShadowLady, MyLifeAsEva, Teske) te kijken.
  • Snapchat: Geweldige app met snaps uit het leven van anderen. Deze zijn vaak imperfecter dan op Insta.
  • Wattpad: Beste schrijverscommunity op het internet.
  • Tumblr: De mooiste foto's op het internet vind je op Tumblr.
  • Blogger: Voor mij als blogger wel een handige applicatie.
  • Bloglovin': Altijd en overal blogs lezen, super easy!
  • Twitter: Keileuk om af en toe even te tweeten en tweets te lezen (al volg ik wel echt te veel mensen om bij te houden.
  • Pinterest: Leuk om foto's mee te pinnen en borden bij te houden. Ik heb momenteel al meer dan 2300 foto's gepind!
  • Vine: Leuk om naar bekende viners te kijken als ik eens tijd over heb.
  • Skype: Chatten en video bellen met vriendinnen
  • Klok: De Nederlandse klok en de klok in Los Angeles staan er ook, want 1) dat is super fashionable and 2) Ik heb altijd al naar LA gewild.
Pagina 2
Op deze pagina staan alle overige apps! Spelletjes, fotobewerking, school, plannen, etc.
  • Time Table: Beste plan-app ooit! I like it :)
  • Swipes: Mini to-do lists ♥
  • Ziggo Horizon: Televisie kijken op je telefoon.
  • TuneIn: Als je naar de radio wilt luisteren, is deze app ideaal.
  • MP3-speler van de telefoon zelf: Ik luister veel muziek, daarom staat deze op mijn home-page.
  • Notities app: Gedownloade app, waarin je notities kan zetten zo lang als je zelf wil.
  • Minecraft: Uiteraard.
  • Fotogalerij van de telefoon zelf: Deze gebruik ik heel vaak, natuurlijk.
  • Aviary: Handige fotobewerkingsapp.
  • Fotor: Net als Aviary een hele handige fotobewerkingsapp.
  • Retrica: Als je een mooie selfie wil maken is Retrica the best.
  • Moldiv: Een collage maken van je foto's
Pagina 3
Op deze pagina staan widgets van de app van Time Table. De bovenste widget is met mijn rooster, en de onderste is mijn opdrachten en toetsen.
Vaste balk met apps
Hier staan al mijn meestgebruikte apps.
  • Chrome: Koppeling naar Google Chrome
  • Meta: Magister app
  • Spotify: Spotify is het fijnste programma als je muziek wil luisteren
  • Weer: Een koppeling naar een internet pagina met het weer.
Verder kun je misschien zien dat al mijn applicaties niet bepaald als normaal zijn. Ze zijn allemaal aangepast door de app CocoPPa. Daarop kan je zelf schattige appdesigns selecteren en koppelen aan apps. De achtergrond van mijn telefoon komt van de Tumblr blog Dress Up Your Tech.
Dit was het alweer voor vandaag! Hopelijk hebben jullie hier inspiratie uitgehaald voor jullie telefoon en hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.
Love you all,
Kisses,
Isa 

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Wat zijn jullie favoriete apps? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen