7 dec. 2015

Q&A: MET WELKE VROUW ZOU IK TROUWEN? - Isa

Hi, my dear little Christmas fairies!

Vandaag heb ik een Q&A voor jullie. Sinds ik al bijna een jaar een blog heb, vond ik het wel eens tijd worden. Helaas heb ik niet genoeg volgers om een actual Twitter, Snap of Insta Q&A te doen, dus heb ik wat vrienden om vragen voor mijn Q&A gevraagd. Ik heb er 7 geselecteerd, omdat 7 het mooiste getal is (na 11 dan), en omdat het vandaag 7 december is. Hoe dan ook, enjoy!

Stel dat je een eenhoorn zou zijn, hoe zou je er dan uitzien?
Door Julia
Kijk, dit is nu echt gewoon een epic vraag. MAAR HOE MOET IK NU KIEZEN? Er zijn zo veel variaties. Ik denk dat ik een eenhoorn zou zijn met regenboogmanen en -staart, lichtblauwe vacht, gouden irissen en een hoorn van de kleuren wit en goud in een spiraal naar de top. Epic!

Bron: stealherstyle.net

Als je met elke vrouw in de wereld zou kunnen trouwen, met wie zou je dan trouwen?
Door Lieve en Lisa
Haha, dat is weer eens iets anders dan favoriete acteur. Ik kan (obviously) weer eens niet kiezen, dus hier is mijn top 3 in random order:
  • Katy Perry. Ik ben echt al zo lang fan van haar en ze is gewoon zo awesome en voor mij een soort tweede BeyoncĂ©.
  • Perrie Edwards, obviously. Wie wil er nou niet met haar trouwen? (Zayn)(too soon, I know #heartbroken)
  • Colleen Ballinger. Zij is gewoon GOALS 

Wat is je grootste angst?
Door Eileen
Doodgaan, denk ik. Ik weet dat het heel hard nodig is in de wereld, maar het is het enige waar we niet zoveel van weten. Dit is waarschijnlijk omdat we het proces van doodgaan als doodgaand persoon vaak niet meer kunnen navertellen.
  
Welk liedje beschrijft jou?
Door Lieve en Lisa
Leuke vragen stellen jullie toch. Maar wel moeilijke... Ugh!
Ik zou kiezen:

Who says by Selena Gomez 
"I'm sure you've got some things, you'd like to change about yourself, but when it comes to me, I wouldn't wanna be anybody else."
"I'm no beauty queen I'm just beautiful me"
 
Unbreakable by Madison Beer
"Like you’re running out of breath
Tryna find yourself before you blow away in the night"
"We’re gonna run through fire
Like we’ve never been burned
We're gonna laugh out loud
Like we've never been hurt"

Als je elke baan zou kunnen hebben, welke zou je dan kiezen?
Door Lieve en Lisa
Isa als kind zou bijna geschreeuwd hebben: "FASHION DESIGNER/MAKE-UP ARTIST". Isa van nu wil graag iets met haar brein doen en besloot daarom dat ze heel graag scientist/uitvinder wil zijn, om problemen uit de wereld te verhelpen.

Als je terug in de tijd zou kunnen gaan, wat zou je dan veranderen?
Door Saffae
Deze vraag kan heel veelzijdig worden opgevat. Als het erover zou gaan dat ik iets zou kunnen veranderen in mijn leven, is dat ik jou, Saffae, waarschijnlijk had overtuigd om mee te gaan naar het Bekkers. Nee, maar serieus, ik mis je heel erg en als we op dezelfde school hadden gezeten hadden we waarschijnlijk meer afgesproken. I luv u!
Als ik iets zou kunnen veranderen wat echt in de geschiedenis is gebeurd, zou ik misschien Anne Frank waarschuwen, vertellen tegen de soldaten die gingen vechten in WO I dat WO I langer zou gaan duren dan ze denken, over het algemeen gewoon mensen proberen te redden!

Bron: Wikipedia

 Wat is je lievelingsfilm/serie?
Door Eileen, Mirka
Lievelingsfilms zijn Love, Rosie, Jupiter Ascending, Divergent-series, The Hunger Games-series, Twilight-series, en toen ik klein was was ik dol op de film Mathilda.
Lievelingsseries zijn The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Glee, Awkward, Faking It, and more stuff like that! Oh, plus alle murder investigation series (CSI, NCIS, Without A Trace, dat soort dingen).

Dat was het alweer! Hopelijk vonden jullie het een leuke post! Share op je social media als je deze post leuk vond en vergeet ook niet de vraag onderaan te checken.
O ja, waarschijnlijk hebben jullie ook wel twee dingetjes opgemerkt:
  1. De achtergrond van mijn blog is verandert naar iets Kerstigers en er staat een Christmas Countdown aan de zijkant van m'n blog.
  2. Het blogadres is verandert. Vanaf nu is de link naar mijn blog life-of-an-ineffable.blogspot.nl. Dit is zo, omdat het tijd werd voor een andere link, en omdat ineffable een prachtig woord is.
Bron: Buzzfeed


Hoe dan ook, byebye!

Kisses,

Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Als JIJ een eenhoorn was, hoe zou je er dan uitzien? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen