11 dec. 2015

POST NUMMER 100!

Hooi mensen,

Vandaag is mijn honderdste post online gekomen! Dus ik heb voor jullie vandaag een post over hoe ik de eerste honderd posts op mijn blog heb ervaren! Enjoy!

Nou, het begon dus allemaal toen ik Blogger ontdekte. Hiervoor maakte ik eigenlijk vooral kleinere websites, via sites als Simpsite. Ik was altijd al geïnteresseerd in bloggen, Het hebben van een online dagboek leek me super vet.

In het begin beschouwde ik het ook echt alleen als een dagboek. Mijn meest gebruikte tag was "diary". We hebben het hierbij even over mijn oude blog (xIsaax). Ik merkte toendertijd heel erg dat ik het bloggen op den duur begon te verwaarlozen. Het is net als een dagboek. Als je het eenmaal niet meer bijhoud, heb je er vaak al gewoon geen zin meer in. Dus ik stopte er een beetje mee. Maar de ambitie bleef...

Om ervoor te zorgen dat ik toch een blog kon maken die ik langer volhield dan één week, besloot ik opnieuw te beginnen, op de datum 22 december 2014. Dit is inmiddels ook al weer bijna een jaartje geleden (wat we natuurlijk ook nog gaan vieren ;p. Ik besloot dat ik meer wilde gaan schrijven dan alleen diary's. Dus dat probeerde ik. In het begin van mijn blog bleef het nog steeds vooral diary's. Ik vond het extreem leuk om gewoon te praten over mijn dag.

Ik schreef gemiddeld maar rond de 6 posts per maand. Vergeleken tot professionelere blogs is dit niet heel veel. Professionele blogs schrijven elke dag. Ik dacht dit ook uit te gaan proberen: Ik ging de hele zomervakantie elke dag posten. Dit bracht natuurlijk ook zo z'n struggles met zich mee! Ik was er niet aan gewend en het kwam vaak aan op het laatste moment.

Maar laten we nu gaan praten over mijn toekomst: OP NAAR DE VOLGENDE HONDERD! Nu inmiddels heb ik nog steeds grote ambities om mijn blogpostsoorten uit te breiden: little stories, foto diary's, Q&A's, giveaways, rants, DIY's. Dat soort dingen. Ook wil ik graag meer eigen foto's gebruiken over het algemeen. Ik wil gewoon graag meer tijd maken voor bloggen! Meer posten, ongeveer om de dag. Ik probeer mijn leven nog te organizen, maar zodra dat is gelukt, zal ik waarschijnlijk veel vaker bloggen. Ook wil ik een professionelere lay-out, maar mijn probleem is een beetje dat ik niks snap van HTML en dat soort dingen.

Ik hoop voor de blogtoekomst:
  • Net iets meer volgers. Nee, ik doe het niet voor de volgers. Maar volgers geven ook heel veel nieuwe opportunities. Q&A's en giveaways worden hiervoor makkelijker en leuker. Ik heb echt geen fanbase nodig, en het is absoluut geen need. Maar het zou wel heel leuk zijn.
  • Dat over het algemeen blogs weer een beetje meer in raken! Mensen vinden kijken tegenwoordig gewoon leuker dan lezen. Ik hoop gewoon dat het lezen weer een beetje inraakt.
  • Gevarieerdere, grotere en regelmatigere posts!
Ik heb nog steeds niet echt een idee hoeveel individuen nou echt dagelijks naar mijn blog kijken. Mijn blog heeft inmiddels 3657 pageviews totaal, maar ik heb geen idee hoeveel verschillende mensen dat nu zijn.

Ik hoop dat jullie nog langer naar mijn blog blijven kijken, een beetje advertising (kan geen kwaad ;p) kunnen doen voor mij en vooral gewoon mijn blog bekijken met plezier!

Ik houd van jullie, en zoals ik al zei: OP NAAR DE VOLGENDE HONDERD!

Love you all,
Kisses,
Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Wat willen jullie dat ik meer doe qua posts? Voorkeuren? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen