13 dec. 2015

Cute Tumblr Blogs - Isa

Hoi mensjes,

Al een beetje in de Christmas Spirit? Nou, daar wil ik je nog wel een beetje mee verder helpen. Hier heb je 7 hele schattige Tumblr Blogs met het thema winter/Kerst. Enjoy!

Winter Lights Cosy Nights

Winter Lights Cosy Nights is een super schattige blog, met allerlei mooie winter-achtige plaatjes. De lay-out is ook heel modern en mooi, en ik vind de naam van de blog ook leuk! Een dikke aanrader!
Grade: ★★★★☆

Christmas Wonderland

Ik vind de foto's op de blog heel mooi, ik vind alleen de achtergrond en lay-out over het algemeen niet zo mooi. De favicon en het muispijltje (een kerstboompje) zijn wel heel schattig. 
Grade: ★★★☆☆
Link 

Snow Flakes and Sleigh Bells / A winter blog

Een hele mooie blog, met een super schattige lay-out. De naam is eigenlijk "a winter blog", en dat vind ik dan weer niet zo leuk (beetje saai), maar het is een hele mooie blog.
Grade: ★★★☆☆

Christmas Love / Noel Amour

Een hele mooie lay-out en achtergrond, en super schattige foto's. Keileuk! 
Grade: ★★★★☆

Gingerbread Loves Snowman

Dit is echt het schattigste Tumblr Blogje ooit. Mooie foto's, super schattige lay-out, mooie naam. Jap, I love it. Dikke tien!
Grade: ★★★★★
Link 

Things I Love About Winter

Ik vind de blog niet zo mooi qua lay-out, maar ik houd van de foto's. Zo cute! Ik vind die balk met "things i love about winter" wel weer jammer. Ik vond de blog eerst 4 sterren, maar door die balk houd het er nog maar weinig over.
Grade: ★★☆☆☆

Fallen Leaves, Winter Breeze

Super schattige achtergrond en lay-out. Mooie foto's! Heel leuk :)
Grade: ★★★★☆

Ik hoop dat jullie een beetje geïnspireerd zijn geraakt door deze prachtige blogs!

Have a nice day!
Kisses,
Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Hebben jullie Tumblr? Volgen jullie mij al? Wat zijn jullie favoriete winter blogs? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Oh, en alle foto's van deze post komen van de bijbehorende links!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten