8 dec. 2015

Christmas tips en DIY's - Isa

Hoi mensjes,

De blogpost van vandaag gaat over DIY's en tips met het thema kerst/winter! Ik kreeg zelf al helemaal zin om zelf te gaan DIY'en na het maken van deze post, en ik hoop dat het jullie even enthousiast maakt als ik. Happy decorating!
5 schattigste DIY's

Allereerst heb ik voor jullie 5 super schattige DIY's geselecteerd.


Dennenappel Garland
How to: Alles wat je hiervoor hoeft de doen is dennenappels verzamelen, ze vervolgens in witte verf dippen en laten drogen, en tot slot gewoon aan een rood stuk dun touw knopen.
Moeilijkheidsgraad: *
Oordeel: Super easy and really cute! ****
Video


Hot Chocolate Kerstman

How to: Pak je hot glue gun en lijm 3 halfhoge mason jars zo op elkaar dat ze nog open kunnen. Doe in de onderste snoepjes, in de middelste chocopoeder en in de bovenste mini marshmallows. Maak daarna een kerstman design op je jars et voila!
Moeilijkheidsgraad: **
Oordeel: Leuk om te maken, awesome gift idea, schattig! ****
Video


Nightstand

How to: Wooden plank, favoriete kaars, kleine cute knuffel, dennenappels naar smaak, een snow globe en een letter naar keuze!
Moeilijkheidsgraad: *
Oordeel: Heel schattig, leuk design. ***
Video


Colorful Christmas wreath

How to: Plak kerstballen met een hot glue gun all over a frame for your wreath. Done!
Moeilijkheidsgraad: ***
Oordeel: Super mooi, echt de moeite waard! *****
Video


Sweater for your cup
How to: Het is heel makkelijk. Zoek/Koop een fuzzy sock, knip hem af tot aan de enkel en knip ook waar je tenen zouden komen, en knip een stukje in aan de zijkant waar het oortje van je beker zou moeten zijn geweest and there you are!
Moeilijkheidsgraad: *
Oordeel: Heel erg leuk en schattig! ***
Video

Tips


Ik heb ook nog wat kleine tips/DIY's voor jullie die ik zelf heb gedaan/heel leuk vond:

  • Een slinger maken met polaroids. Needed: Computer, printer, draad, paperclips. Zoek op Tumblr mooie foto's van in dit geval Winter/Kerst + een foto met iets in de trant van "Hello December". Ik raad aan de "Hello December" zo uit te printen, maar de rest eerst door Picmonkey te halen. Ikzelf heb 6 foto's gebruikt als "de rest". Deze ga je op Pickmonkey.com bewerken tot een Polaroid picture, (als je Pickmonkey kent is dit super easy) en dan ga je alles uitprinten op ongeveer dezelfde grootte en het uitknippen. Dan pak je je draad en bevestig je de foto's eraan op gelijke afstand van elkaar met de paperclips. Dat is het eigenlijk. Het resultaat is super Tumblr en heel leuk om naar te kijken.
  • Koop een fotolijst met glas op de voorkant (Action), en doe er een Clipart foto in van een soort monthly calendar van de maand December. Dan kan je die zelf helemaal ondertekenen met whiteboard stiften en elke dag aftellen tot Kerst. Super leuk en cheap! Deze twee punten kun je over het hele jaar gebruiken, niet eens Kerst Only.
  • Over cheap gesproken, kerstdecoraties hoeven niet duur te zijn! Ga gewoon naar de Action/Xenos/Hema en koop daar al je fancy lichtjes, miniboompjes, etc.

Dit was het alweer! Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en dat jullie kamer al lekker gezellig wordt! Houden jullie ook zo van kerstdecoraties?

However, ik ga maar eens!

Kisses,
Isa


Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Wat is jullie #1 DIY/tip met het thema Kerst/winter? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!

Follow me on Instagram, Tumblr, Wattpad, Pinterest and Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten