9 dec. 2015

Christmas Time Tag - Isa

Hoi mensen,

Vandaag heb ik de "Christmas Time Tag" voor jullie, gevonden in een lijst met tags, Ingeborg heeft hem aangepast, en nu ga ik hem voor jullie invullen. Enjoy!

Wat is je favoriete kerstfilm?
To be honest, ik ben niet een al te grote fan van kerstfilms. Home Alone is overwatched, andere films zijn te oud. Kerstfilms vind ik niet zo leuk. Toen ik jonger was heb ik "Journey to the Christmas Star" wel leuk gevonden, overigens. (al vond ik die film toen ik hem keek wel een klein beetje kinderachtig, toen was ik 11 of 12 jaar oud)


Heb je ooit een witte kerst gehad?
Ja, vast wel, maar dat kan ik me echt niet herinneren. Ik hoop zo dat het dit jaar gebeurt. Zou dat niet magisch zijn? Een witte kerst?

Waar breng jij meestal kerst door?
The night before Christmas zijn we meestal gewoon thuis. Verder gaan we de ene dag naar de familie van mams kant, de andere dag naar de familie van paps kant. Dit jaar vieren we het met de familie van m'n moeders kant bij een Chinees/wok restaurant in Oirschot, en met de familie van m'n vaders kant bij ons thuis. Waarschijnlijk zijn er op Kerstavond ook nog wat mensen bij ons, maar ik weet niet of dat al zeker is.

Wat is je favoriete kerstliedje?Eén favoriet kerstliedje? Are you trying to torture me? I love a lot of Christmas songs, like "Winter Wonderland" by Pentatonix + Tori Kelly, "Last Christmas", "Snow in California" en "Santa Tell Me" by Ariana Grande, en natuurlijk all-time favorite "All I Want For Christmas Is You", maar wel door Fifth Harmony.


Open je cadeautjes op kerstavond?
Ik heb eigenlijk geen flauw idee... Kerst is maar één maal per jaar, en wij hebben nooit zo veel Kerstcadeautjes gedaan. Bij ons was het altijd zo dat je heel veel bij Sinterklaas kreeg, en iets van een boek of een musicalkaartje voor Kerst. Dit is het eerste jaar dat we niks meer krijgen voor Sinterklaas, en ik weet niet wat we gaan krijgen voor Kerst om eerlijk te zijn. Ik heb maar weer boeken gevraagd. Maar ja, ik weet dus niet wanneer we de cadeautjes doen, om je vraag maar weer eens te beantwoorden.

Naar welke tradities met kerst kijk jij het meeste uit dit jaar?
Voedsel, familie, de kerstboom opzetten, room decorations, de liedjes, de kou (dat maakt het wel Christmas-y), en vooral het Kerstgevoel!

Is je kerstboom nep of echt?
Onze Kerstboom is nep. We hadden eerst altijd een echte, maar we vonden het heel vervelend dat de naalden steeds op de grond vielen. Nu hebben we een neppe, ook heel leuk!

Wat is je favoriete kerst eten/snoep?
Ik ben dol op alles wat zoet is, maar niet te zoet. Candy Canes zijn wel lekker, maar er is voor mij niet echt een speciefiek kersteten wat ik echt lekker vind.

Eerlijk zijn! Koop je liever cadeautjes of krijg je ze liever?
Both! Het geeft een heel fijn gevoel om cadeautjes te kopen, en het is ook gewoon leuk om in de stad te zijn met vriendinnen rond Kerst. Krijgen is ook leuk, want je kan zien wat anderen voor jou uitkiezen en je hebt nieuwe spullen.

Wat is het beste kerstcadeau dat je ooit hebt gekregen?
Ik heb ooit een musicalkaartje gekregen voor de "Hoe overleef ik..."-musical. Toen kwam ik ook nog een vriendin tegen! Dat was wel heel erg gezellig.


Wat is jou droomplek om te bezoeken rond kerst?
Times Square. Want kom op, alles is mooi op Times Square. En daar zijn rond Kersttijd... Dat zou een geweldige belevenis zijn.

Ben je een pro in inpakken, of faal je hard?
Ik kan best redelijk inpakken. Ik zou het geen pro noemen, maar hard falen nu ook weer niet.

Maak je goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Tuurlijk. Ik maak al goede voornemens voor de volgende maand, dus bij de jaarwisseling al helemaal. Waarschijnlijk zullen deze ook wel in een blogpost verschijnen!

Zo ja, hou jij je eraan?
Niet altijd. De meeste goede voornemens zijn iets als: "ik ga dit jaar mijn kamer schoonhouden" en "ik ga dit jaar nog beter leren dan vorig jaar". Dat soort dingen zijn gewoon niet echt haalbaar voor mij. Toch zullen ze dit jaar waarschijnlijk ook weer op mijn lijstje goede voornemens verschijnen. Zoals jullie misschien al weten is er één voornemen waar ik me wel aan heb gehouden, namelijk dat ik vegetariër ben gebleven. Niet te geloven dat ik al bijna een jaar vleesloos leef...

Wat maakt kerst zo speciaal voor jou?
Het samenzijn met de familie. Familie is erg belangrijk! En het Kerstgevoel is ook heel mooi. Ik ben absoluut dol op Kerst!


Dat was 'em alweer! Hopelijk hebben jullie Blogmas voor vandaag leuk gevonden!
Ik houd van jullie, en fijne feestdagen!

Kisses,
Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Wat maakt Kerst zo speciaal voor jou? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten