22 dec. 2015

BLOG ANNIVERSARY - ONE YEAR!

Hoi mooie mensen,

Welkom op mijn blog, die nu inmiddels vandaag alweer een jaar bestaat! Holy shit! I'm really proud of myself! Ik ben dol op schrijven, en ik heb dit jaar erg leuk gevonden. En één jaar bloggen vind ik toch al heel wat. Let's look back!

Nou, mijn 22 december 2014 - 22 december 2015 heeft uiteraard weer veel ups en downs gehad. Als ik teruglees, zeur ik toch wel het meest over school. Niet alles ging altijd even goed daar. Verder heb ik jullie ook heel erg up-to-date gehouden over mijn leven.
Toch mis ik nog steeds veel andere artikelen, en vind ik dat ik hier meer aandacht aan moet gaat besteden!
Ik zie ook weer heel veel excuzen: "Ik kon gisteren niet schrijven, sorry" (just like de hele afgelopen week) en daar moet het ook maar eens mee afgelopen zijn.

Dus,
Blog resolutions for the new year:
  1. Interessantere en leukere artikelen
  2. Geregeld schrijven, op tijd zijn
  3. Laat het lekker persoonlijk!
Ik zie jullie volgend blogjaar (aka morgen)

Kisses,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen