12 dec. 2015

5 beste christmas-themed recepten! - Isa

Hoi mensen,

Voor de blogmas van vandaag laat ik jullie 10 delicious-looking kerstrecepten zien. Ik doe dit in no particular order, want het ene zijn koekjes en het andere avondeten, en je kunt nu eenmaal geen appels met peren vergelijken. Hoe dan ook, hopelijk vinden jullie het leuk en krijgen jullie ook wat (meer) bakspiratie!

Gingerbread Reindeer:
Dit is een super cute recept, zowel leuk om als cadeautje leuk te verpakken, er Tumblr uit te zien op je insta, of lekker zelf op te eten! Jammie!



Melt-in-your-mouth shortbread:
Dit lijkt me vooral heel erg lekker. Shortbread is zandgebak, en deze soort lijkt me delicious! Just look at it :)

Link 

Brownie Mix in a Jar:
Zo'n cadeau idee is vet leuk, vooral self made! Vergeet de grote Mason Jar die je gebruikt ook vooral niet heftig te versieren! Endless options!


Link 

Christmassy Cheesecake:
Hmmm, delicious. Wie wil dit nu niet?



Tomatoe soup
Tomatensoep kan altijd. Er zit ook een reept bij voor "dumpling", dat zijn een soort dingen die je erin kan doen, deze zijn met cheddar cheese


Link 

-- ♥ --
Dat waren ze alweer! Hopelijk hebben jullie wat delicious inspiratie opgedaan voor jullie kerstvoer. Ik in ieder geval wel, ik heb al helemaal zin om koekjes te bakken en een brownie-mix-cadeautje te maken!

Ik ga maar weer!

Kisses,
Isa 

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Wat is jullie favoriete kerstvoer? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

Oh, en alle foto's van deze post komen van de bijbehorende links!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen