6 dec. 2015

10 feitjes over mezelf - Isa

Hoi mensen,

Hebben jullie ooit van "Vlogmas" gehoord? Vlogmas is een concept op Youtube, en het is eigenlijk een soort advent calendar, leading up to Christmas. Sinds ik geen Youtuber ben en dit concept wel heel leuk vind, maak ik mijn eigen versie. Natuurlijk ga ik het "Blogmas" noemen, omdat het inhoudelijk eigenlijk hetzelfde was. Ik begon pas vandaag aan Blogmas, omdat ik het echt alleen over Kerst wil laten gaan en niet met andere feestdagen zoals Sinterklaas ertussen.

Stay tuned, want ik zal dus blijven plaatsen t/m 24 december, elke dag om 10 am dutch time! Natuurlijk krijgen jullie ook verslagen met Kerst en Oud & Nieuw! Deze zullen steeds de dag erna plaats gaan vinden (27 december en 2 januari). Vergeet dus niet mijn blog te blijven checken!


Ik heb dus net eventjes gekeken naar welke posts jullie nou echt veel bekeken hebben. Hier kwamen uit de Foto Diary die ik met carnaval had geplaatst, en de tags. Omdat ik veel tags al had gedaan en niet echt foto's heb gemaakt, heb ik besloten om vandaag 10 feitjes op te schrijven over mij die jullie waarschijnlijk niet wisten, tenzij jullie mij persoonlijk kennen. Ik zal binnenkort weer een tag proberen te doen, en ik ga proberen volgende week, en met de feestdagen ook weer foto's te maken.

O ja, ik ben er ook een tijdje uit geweest, sorry daarvoor, maar ik kon me er even niet toe zetten. Ik had een inspiratieloze tijd. Hope y'all can forgive me!

However, let's start ! Enjoy ;)

1. Pickiest eater in the universe

Okay, ik ben een verschrikkelijk moeilijke eter. Ten eerste ben ik natuurlijk vegetariër (-vis en snoep), dus met alle anderen soorten waar dierlijke zaken in zitten kun je bij mij al niet aankloppen. Dan heb je nog de pickyness in het algemeen; alles moet perfect gaar zijn, zalm mag niet te gaar zijn, als ik melk drink bij het eten moet die op precies de goede temperatuur zijn, en ik vind veel niet lekker. Het is een wonder om het goed te doen voor mij...

En als ik dan iets eet wat ik niet lekker vind, kan ik dat niet verbergen. Dan duurt het minimaal een uur voordat ik mijn bord leegheb, en zal ik heel veel proberen zo min mogelijk te kauwen, en kijk ik waarschijnlijk ook alsof ik poep aan het eten ben, dus dat gaat hem dan ook niet helemaal worden.

Ik heb ook allemaal dingetjes bij het eten; het liefst wil ik alles omstebeurt. Eerst alleen de aardappels op mijn bord, dan alleen de groente, en tot slot alleen het nepvlees/de vis. En zelfs als ik iets lekker vind kan het dan nog steeds allemaal lang duren...

2. I'm OBSESSED with my diary


YOU STILL HAVE A DIARY? Het antwoord daarop is ja. Ik denk dat het heel belangrijk is om memories te hebben over jezelf toen je jonger was. Lijkt je het niet leuk om terug te lezen over hoe je vroeger dacht? Mij wel, daarom ben ik hieraan begonnen. En ik ben obsessed. Ik schrijf er elke dag in. Het is ook zwaar aan te raden. Koop gewoon een speciaal hardcover boekje en begin aan jouw levensverhaal! Quote, herbeleef en schrijf er vooral op los!

3. Crazy minecraft-girl!


Ik houd over het algemeen niet zo van gamen. Geen schietspelletjes, geen voetbalspelletjes, nee, ik ben niet zo'n persoon. Ik ben echter DOL op Minecraft. Ik weet niet wat ik er nou precies zo leuk aan vind, maar ik vind het gewoon heel erg leuk om het te spelen, alleen of met anderen maakt me niet zoveel uit. Ik schaam me hier stiekem best voor, omdat het spel vaak wordt ervaren als saai en nerdy en kinderachtig. Maja, I like to do it, so I'll keep on doin' it. (don't judge ;p)

4. Make-up? That's a no for me!

Ik dacht vroeger altijd dat ik echt een make-up trutje zou worden. Ik was op jongere leeftijd al erg geïnteresseerd in make-up, tutorials, shoplogs, en allerlei dingen met make-up. Maar nee, het is nooit gekomen. Dit komt vooral omdat ik heel lui ben, en omdat ik wel betere dingen te doen heb dan make-up kopen, aanbrengen, en er weer af te halen. Al begin ik mascara nu wel leuk te vinden... Misschien komt dat nog!

5. Ik praat met de snelheid van het licht
"Whoa, Isa, rustig!" is een zin die ik vaak te horen krijg. Ik praat zoals ik denk en zoals ik lees; extreem snel. Mensen kunnen mij vaak niet volgen en dat is erg vervelend. Het voordeel aan snel kunnen praten is dat als iemand anders snel praat, je daar wel meer adaptable voor bent, omdat je gewend bent aan snel praten. Maar verder is het vooral erg irritant.

6. Ik vind koffie het goorste wat er is!

Ik vind over het algemeen heel veel drinken lekker? Maar koffie? Nee, getverdemme, ik drink nog liever water uit een oude gymschoen. Koffie stinkt verschrikkelijk, er zit veel cafeïne in, en het smaakt nog goorder dan dat het ruikt. Nope, geen koffie voor mij. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar inmiddels heb ik het toch echt opgegeven. Ik leid een blij, koffieloos bestaan.

7. Ik ben voor zover ik me kan herinneren nog nooit uit Europa geweest!


Ja, ik ben in Turkije geweest. Maar toen was ik echt pas net geboren, of een paar jaar oud. Either way, de foto's zijn het enige bewijs dat ik daar ooit ben geweest. Daarbij zit Turkije in de nabije toekomst misschien bij Europa. De verste landen die ik me nog kan herinneren zijn Italië en Spanje (waar ik beide maar 1 keer geweest ben).

8. Als er een hele stapel werk ligt, heb ik enorme moeite om te beginnen. 

Als ik eenmaal begonnen ben met een task, gaat het heel snel. Maar met het opstarten heb ik ontzettend veel moeite. Alles duurt lang (mede door mijn telefoon), en ik heb gewoon geen zin als ik naar die hele stapel werk kijk die ik nog moet doen. Maar als ik eenmaal begonnen ben, is het easy.

9. Never have I ever... had a boyfriend! #foreveralone

Nope, ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik zit daar meestal niet echt heel erg mee, ik bedoel, ik ben pas 14, no need to worry 'bout it. But still, iedereen om me heen zit in relaties, kom ik aan... However, leading a single life is fine.

10. Ik kan niet leven zonder...

Ik zou niet kunnen overleven zonder haarproducten; het klinkt super cliché, maar als ik mijn haar niet gekamd heb of als het vettig is, daalt mijn humeur stevig. Ik vind het heerlijk als mijn haar gewoon helemaal ontklit is, en het er goed uitziet. Echt, dat maakt me intens gelukkig.

Hopelijk vonden jullie deze post leuk!
Nog een fijne zondag!
Kisses, Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Vertel eens iets heel randoms over jezelf! Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

1 opmerking: