12 nov. 2015

Pinboard #3 Disgust ♥

Hooi mensen,

Vandaag wilde ik jullie wat vertellen over hoe het met mij gaat, en natuurlijk normale dingen die normaal ook op het pinboard staan. Ik hoop dat jullie deze post leuk vinden!


Hoe gaat het nu met je? Stukken, stukken beter! Echt, erg fijn allemaal. 5 redenen waarom ik me beter voel:

  1. CHRISTMAS IS COMING! Haha, eigenlijk is het nog best wel ver weg, maar ik houd gewoon van kerst. Ik ben nu al helemaal bezig met kerstliedjes en het is ook al best koud, wat het warne-dranken-weer maakt. I love autumn/winter season ♥
  2. Goede hoeveelheid Thyrax (heb ik al over verteld in deze post)
  3. Dit is een van die periodes dat beroemde mensen weer eens vollop liedjes gaan uitbrengen, and I love it. Ik heb heel lang gewacht op nieuwe albums, en eindelijk zijn ze er. Yay!
  4. Mijn kamer is opgeruimd, wat betekent dat mijn hoofd ook is opgeruimd.
  5. Ik heb mijn toetsweek kennelijk extreem goed gemaakt (okay, extreem... maar in ieder geval beter dan verwacht). Ik ben heel tevreden met mijn resultaten.
Ik ben nu niet helemaal blij: Ik ben niet uitgekozen voor Münster. Ik had me er heel erg op verheugd, maar helaas. Ik wist dit al een hele tijd, maar ik realiseerde me pas weer hoe erg ik ervan baal omdat ze vandaag vertrokken zijn. Super jammer, maar hé, er komen nog veel meer leuke dingen aan.

Hoe dan ook, nu gaan we door naar het pinboard!

Inside out



Een nieuwe Disney film die ik uiteraard moest kijken.

Inside out gaat over je brein, je emoties, en hoe die werken, in een leuk jasje. Natuurlijk is deze bedoeld voor kinderen, maar hé, you never outgrow Disney.

Wat ik ervan verwachtte: ★★★☆☆
Wat ik ervan vond: ★★★★☆

LDShadowLady


Nou, je ziet al meteen waar haar video's over gaan: Minecraft. Ja, ik vind dat leuk. Het is als een eindeloze doos met lego, en het fijne is: je kan nooit een blokje op de grond laten liggen waar je op kan gaan staan wat enorm veel pijn doet ;p

Ik vind haar serie CrazyCraft vooral heel leuk. Een aanrader als je houd van modded Minecraft ♥

★★★★☆

Minecraft Pocket Edition

Om heel even in het Thema Minecraft te blijven, ik heb Minecraft PE gekocht op mijn telefoon en ik ben een fan. Overal Minecraft, waar je ook bent. Een nadeel is wel dat het vreet aan je batterij en je niet alle blokjes hebt, maar verder: I love it!

(Ik had Minecraft PE al lang op heel veel andere kleine devices, maar het werkt zo fijn op mijn telefoon. Yay!)

★★★☆☆

Bullet Journal


Je kent ze vast wel: De planfreaks. Nou, sinds ik probeer mezelf te beteren qua plannen, aanschouw: HET BULLET JOURNAL!

Een Bullet Journal is een agenda, to-do lijstje, kalender, notitieboekje, schetsboekje, planner en al dat soort dingen in één. Je hebt 1 dik schrift nodig en je imagination. I LOVE IT! Ik raad een dik schrift aan met ruitjes van 5 bij 5 millimeter. Ik raad je zeer aan de kaft zelf te maken en veel stickers en washi-tape te gebruiken.

Je kunt zelf veel bepalen hoe je het doet als je het zelf maakt, en voor inspiratie kan je gewoon "Bullet Journal" intypen op Youtube, en je krijgt tientallen filmpjes.

Super leuk!

★★★★★

Lavalamp

Ik heb een mooie roze lavalamp op m'n kamer staan. Het duurt weliswaar heel lang voordat hij warm is, maar dan heb je ook wat. Het brengt veel sfeer in je kamer en het is leuk om naar te kijken. I like it!

★★★★☆

First Impression: Girl Online


Nu vraag je je misschien af: Heb je An Abundance of Katherines dan eindelijk uit? Het antwoord op die vraag is nee. Sterker nog, ik lees nu drie boeken tegelijk: Mijn boek voor Nederlands, Girl Online, én An Abundance of Katherines.

Hoe dan ook, wat ik wil zeggen; Girl Online is een topboek! Ik ben nu ergens rond Chapter 12 van de 42, en ik ben er dol op. Ik kan niet wachten om verder te lezen!

Girl Online is geschreven door Zoe Sugg (bekend van Youtube). Het gaat over Penny, die een anonieme blog heeft over haar leven.I love it! Ik lees het in het engels

Mijn goal is om mijn tweede boekenkast vol te krijgen met boeken (de andere boekenkast staat vol met schoolboeken en leuke hebbedingetjes die ik nooit aanraak), en deze boeken (ER KOMT ER NOG EEN!!) zou ik daar graag in terugzien. Me likey! (ik heb dit boek geleend van Lieve, een vriendin van me).

★★★★☆

Get Weird



En tot slot, het nieuwe album van Little Mix: Get Weird!

Jeetje, wat heb ik lang gewacht op een nieuw album van Little Mix. En ik ben zo blij dat het er dan eindelijk is!

Mijn top 3 favoriete liedjes van het nieuwe album:

  1. Weird People (leuk voor crazy dances)
  2. Clued Up (Confidence booster!)
  3. Secret Love Song ft Jasion Derulo (♥)
★★★★☆

---

Dat was het alweer voor vandaag! Hope you liked it!

Kisses, Isa


Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Hoe is het met jullie? Wat waren jullie vondsten van deze maand? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

1 opmerking: