18 okt. 2015

Weekoverzicht #2 ~ Do it for you ☺

Heey mensen,
Vandaag is weer die dag in de week dat ik over mijn week ga praten. Ik heb het een of twee weekjes overgeslagen, maar hier ben ik weer. Ik heb super veel zin om weer eens lekker over mezelf te gaan praten, so let's get started!

Zoals algemeen bekend heb ik CHT, ofwel congenitale hypothyreoïdie. Dit houdt simpelweg in dat ik problemen heb met mijn schildklier. Mijn probleem met mijn schildklier is dat hij niet aanwezig is. Ik heb de afgelopen periode (sinds ongeveer na mijn laatste vakantie updates) geleefd op te veel schildklierhormoon. Ik heb dat zelf nooit echt door. Als ik me dan laat prikken en er is iets niet goed en de dosering wordt aangepast, dan voel ik me vervolgens wel beter maar in de slechte periode heb ik daar onbewust mee geleefd. Dat het slechter ging was echter ook wel te zien aan mijn cijfers: Ik heb meer onvoldoendes gehaald dan dat ik ooit in één periode heb gehaald (eigenlijk had ik namelijk twee onvoldoendes meer, maar daarmee heb ik ontzettend veel geluk gehad). Dus ik heb weer een rotperiode achter de rug, maar het kan alleen maar beter worden, toch?

Morgen is het alweer proefwerkweek. En wauw, wat is deze periode weer snel gegaan.
Hierboven zie je het rooster van mijn toetsweek. We hebben in de eerste uren nooit toetsen. Dit is ons vakspreekuur, dan kunnen we nog wat dingen vragen voordat de toetsen beginnen. Meestal hebben we het tweede uur ook niks, dat is namelijk het zelfstandig-leeruur. Dan kan je nog een beetje de stof doorkijken. Daarna komen pas de toetsen. Zoals je ziet heb ik morgen natuurkunde, geschiedenis en Spaans. Voor geschiedenis en natuurkunde ben ik een beetje bang, voor Spaans totaal niet. Ik denk dat als ik in een ander land geboren zou zijn, het sowieso Spanje zou zijn (of Engeland natuurlijk). 

Ik had in mijn vorige post naar een post van Jiami over hoe zij plant gelinkt. Ik heb hier echt inspiratie uitgehaald om zelf ook meer goed te gaan plannen. Ik ben gewoon een idioot, weet je. Het gaat allemaal om prioriteiten stellen, en daar ben ik niet goed in. Mijn main priority is op dit moment school, maar ik wel de blog priority toch wel iets groter maken. Ik vind het zo leuk om dingen te vertellen over mij, mijn leven, leuke muziek, leuke boeken, leuke blogposts, etc., maar ik doe het amper. Ik zou dat zo graag veel meer willen doen. 

Hockey is nog steeds super. Ik ben echt heel erg blij met mijn keuze. Ik ben super blij met mijn team en de trainingen en wedstrijden zijn geweldig. Ik sta momenteel achterste achterse (laatste vrouw), en ik vind het wel een leuke plek. Ik denk dat ik wel op veel plekken van het veld zou kunnen staan, maar voor nu blijf ik nog graag even stofzuigen (zoals Myrthe dat noemt).

Bijna herfstvakantie, woehoe! We hebben dus komende week de toetsweek, en dan kunnen we de hele herfstvakantie niksen. Jippie! Ik ga zo veel leuke dingen doen ☺. DIY'en, nog meer opruimen, hele ochtenden niksen, tienduizend blogposts schrijven, youtube kijken. Oml, ik heb er nu al zin in!

Mijn honderdste post (dit is mijn 92'ste) en eenjarig blogjubileum (December 22nd) komen alweer aardig dichtbij. Man, ik heb er zin in. Eigenlijk heb ik best zin om iets speciaals te doen. Ik wilde eigenlijk OF een Q&A doen, OF een video (IKR) vol met dares. Ik denk alleen dat ik niet genoeg volgers heb voor een Q&A of een dares-video. Weet je wat, ik vraag het gewoon aan de mensen die dit lezen: What should I do? Laat je idee achter in de comment section. Je kan ook best toch Q&A of dares-video zeggen, I don't care. It's up to you. Snapchat Q&A's zijn ook gaaf trouwens :P

Okay, ik ben net eventjes gestopt met bloggen en heb geprobeerd mezelf fatsoenlijk op de camera te krijgen. Wauw, wat is dat lastig zeg! Hoe doen mensen dat? Worden hun video's mooi door knippen en plakken, want ik zou het anders ook niet weten hoor... Ik kan misschien beide video's doen. Ik bedoel, het zijn toch twee verschillende occasions en die 100e post is zo gehaald. Dus ik ga komende week uit alle ideeën een geschikt idee halen voor mijn video, en die bekend maken in het geval ik daar feedback bij nodig heb als in vragen of dares. 

Hoe dan ook, mijn week was wel okay. Geen toetsen verpest, ik heb ze goed gemaakt. En plannen gaat steeds beter. Misschien wordt het toch nog iets met mij. Hou vol Isa!

Ik wil deze post niet té lang maken verder, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens iets van mij te horen en tot de volgende keer!

Kisses, Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Wat voor video's zal ik voor mijn blog jubileums doen? En hoe was jullie week? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!

2 opmerkingen: