9 okt. 2015

October Goals ♥

Hello everyone,

Vandaag ga ik voor de eerste keer over mijn goals voor deze maand praten. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan, en het idee is op zich niet heel nieuw. Om maar even een voorbeeldje te noemen; Teske doet het ook. Ik vond het er op zich wel heel leuk uit zien allemaal, en ik vind het concept ook leuk. Daarom deel ik vandaag voor de eerste keer mijn goals voor deze maand met jullie! Enjoy :)

Dussuh, hier komen mijn goals voor deze maand:


Ik zal er nu even wat dieper op in gaan, want aan zo'n lijstje heb je natuurlijk vrij weinig.

1: Go get 'em, girl!
School sucks at the moment. Ik probeer het wel, geloof me. Deze maand is toetsweek één. Ik streef naar goede cijfers, en het liefst een onvoldoendeloze toetsweek. Dit wordt waarschijnlijk bijles voor Natuurkunde en Duits, maar ik geloof in mezelf. Ik kan dit, ik weet het gewoon. Ik zit niet voor niks in deze klas!
2: Do the things you like
Dit is allemaal niet meer zo aan de orde. Ik zit vaak hele uren achter elkaar te leren. Hier moet verandering in komen. Ik wil graag de balans vinden tussen leren en leuke dingen doen deze maand. Dit moet ik sowieso vinden, maar ja, het deze maand al vinden zou natuurlijk fantastisch zijn!
3: Care about your own health
Voor school haal ik nu vaak nachten door. Okay, neem dat maar niet te letterlijk. Ik zit gewoon vaak tot middernacht aan mijn huiswerk. Ik wil dat ik meer ga slapen, gezonder ga eten, een conditie krijgen, en dat soort dingen.

Voor mij is het echt super belangrijk dat ik deze goals behaal. Ik heb het namelijk nodig. Ik heb nu al drie keer zo veel onvoldoendes als alle onvoldoendes van vorig jaar bij elkaar opgeteld (ik had er maar twee vorig jaar, schrik niet te hard).

Dus ik hoop heel erg dat ik mijn leven weer op orde kan krijgen.

En o ja, ik heb een nieuwe social media site aangemaakt. Niet dat ik daar tijd voor heb, maar elke girl Youtuber die ik ken heeft het en iedereen is er fan van. Ik heb namelijk een Tumblr aangemaakt. Mijn bloglink is xautumnlover.tumblr.com. Ik probeer hier regelmatig foto's en quotes op te plaatsen, maar natuurlijk gaat dat ook niet elke dag. Hopelijk vinden jullie dat ook leuk. De pagina is wel volledig in het engels, overigens.

However, dat was het wel weer voor vandaag. Ik hoop dat je het leuk vond en tot de volgende keer!

Kisses,
Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Wat wil jij deze maand bereiken? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Follow me on Instagram, Tumblr, Wattpad, Pinterest and Bloglovin.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil deze maand mijn vader weer zien. En mijn het is mijn voornemen om het zo leuk mogelijk te hebben, want ik heb hem sinds januari niet gezien en ik wil hem graag weer zien! Blijf bloggen X

    BeantwoordenVerwijderen