14 okt. 2015

Monthly Music ♥

Aloha ♫♪♪,

Iedereen weet inmiddels wel dat mijn muzieksmaak niet al te average is. Ik ken veel liedjes niet die anderen wel kennen, en ik ken veel liedjes wel die niemand kent. Ik houd gewoon meer van pop of country. Ik heb meer de muzieksmaak van een tienjarig meisje. And I'm totally okay with that. (ik ben het nu vergelijken met wat meisjes uit mijn hockeyteam luisteren, haha, niet dat als je een van deze liedjes leuk vind dat je dan meteen een tienjarig meisje bent. Hoe dan ook, ik heb jullie nu wel weer genoeg beledigd voor één post, haha)

First of, ik heb een fall-themed spotify playlist aangemaakt, veel van de liedjes die ik nu ga noemen komen daar onder andere in voor, dus gewoon dat je het weet.


1. Cheerleader by Pentatonix
 


BIG FAT LOVE! Ik was eigelijk super klaar met dat lied, want het werd oud, vaak geluisterd en gewoon saai. Maar toen ik de Pentatonix versie luisterde, mijn hemel. Ze gaven er gewoon een hele nieuwe draai aan en nu vind ik hem nog leuker dan het origineel.

2. Finding Neverland by Teske




Nieuwe single van Teske, me likey :)
"In a second I'll be gone, to infinity and beyond"
Dit is by far mijn favoriete line uit het liedje, ik vind hem echt leuk klinken.

3. Drag Me Down by One Direction



I was like: "OH MY LORD (dat is drieduizend keer cooler dan "oh my god")" toen ik hem hoorde. Dit is het beste nummer dat One Direction ooit gecreëerd heeft, al mis ik Zayn's stem wel heel erg in het liedje :|.

4. Confident by Demi Lovato



Ik zag dat Demi een nieuwe song had gemaakt bij mijn abonnementen op Youtube, en de volgende dag had ik er al minimaal tien keer op gedrukt. Het is gewoon een heel goed lied, en heel powerful. I like it!

5. El Mismo Sol by Alvara Soler



Spanish songs ♥, I like 'em a lot. Spaans is gewoon een hele blije taal, en het is leuk dat er zinnen voorbij komen die ik dan ook echt begrijp en zo, dat is het voordeel van het leren van talen. Echt super leuk, staat ook echt op repeat de laatste tijd.

6. Boom Clap by Charli XCX



I like it a lot. Dit liedje bestaat al vrij lang natuurlijk, maar ik vind het gewoon een heel blij liedje wat ook nog eens over liefde gaat; een super mooi onderwerp.

7 Love Me Like You by Little Mix



Nieuwe single van Little Mix, yay! Ik houd echt van Pez' outfit in the vid, wanneer ze op die fiets ziet, en die jurk van Leigh-Anne, oh my lord. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin dit nummer niet echt heel leuk vond, maar hij wordt steeds awesome-er, dus, deze staat op de future-repeat.

Dus ja, dit waren mijn favorieten van deze maand. Ik heb het op zeven liedjes gehouden, want ik vind zeven een heel herfstig getal, ik weet niet waarom.

En o ja, ik wilde ook nog even referren naar deze post van Jiami. Ze heeft me erg geïnspireerd om productiever met mijn tijd om te gaan. Dat vind ik super fijn! En o ja, deze post van KittehsCupcakes, me likey as well. Ik kan echt iets met deze tips, want ik ben echt een van die mensen waarbij mijn rechterhand constant mijn smartphone vast heeft, ook op momenten dat dat helemaal niet gepast is, en daar schaam ik me best wel voor. However, deze twee posts hebben me echt fijne tips gegeven op gebied van plannen en ik heb daar echt iets aan gehad. Super fijn!

Leuk weer eens geplaatst te hebben!

Ik ga maar weer eens!

Kisses, Isa 

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie! 

Wat zijn jouw favoriete songs deze maand? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen