23 sep. 2015

Weekoverzicht en Pin Style #1

Dear favorite people on earth :),

Zoals je misschien gemerkt hebt heb ik best een aantal posts gemist. Dit komt doordat ik het erg druk heb met school. Ik heb 4 toetsen gehad deze week, en ik begon er heel laat aan. Dat komt weer door een overschot aan huiswerk. O ja, en een van de toetsen was topo (waarvoor ik trouwens een 10 heb. Niet dat ik wil opscheppen of zo :P). Dus ja, super duper druk. Zondag zou ik voor jullie een weekoverzicht schrijven en gisteren een Pinterest Style dingetje. Vandaag zal ik die twee combineren in een post. Enjoy!

Sound bij deze post:



Eigenlijk vind ik dit gewoon een super lied, dus je kan hem erbij opzetten. Het is niet dat mijn week echt top was of zo :)

Weekoverzicht
Maandag.
Huiswerk, huiswerk, huiswerk. School doet erg vervelend. Als ik echt heel hard door zou kunnen werken, ongeveer 3 uur aan huiswerk per dag. Daar had ik het heel druk mee. En ja, natuurlijk ook met mijn blog. Ik had nog aan het rooster van deze maand gewerkt tijdens Duits. Dus alles staat nu mooi overzichtelijk gepland. Maandag was verder een fijne dag.

Dinsdag
HAPPY BIRTHDAY MOM! En fijne trouwdag papa en mama! Ik had helaas bar weinig van tevoren geregeld en ook weer heel veel huiswerk en werken aan de post van woensdag. Ik kom tijd de kort, ik zweer het je. Ik had ook vegetarische spaghetti gebaseerd op een recept van Sonja Bakker. Het was heerlijk. (Spaghetti is zowat mijn favoriete voedsel)

Woensdag
Hockey, hockey, hockey, en heel veel huiswerk. En natuurlijk de post van woensdag, waar ik heel trots op ben. Ik ben heel lang bezig geweest met allerlei dingen.

Donderdag
Ik had vandaag een gekke breakdown. Ik ben geen robot, geen huiswerkmachine. Ik had extreme hoofdpijn, keelpijn, en ik dacht super pessimistisch. Het was gewoon een verschrikkelijke baaldag en ik hoop dat ik die niet te vaak meemaak.

Vrijdag
De eerste vrijdagtraining, yay! Het was amazing! We kregen training van de keepster van de dames 1, volgens mij. Het was een super leuke training met hele goede oefeningen.

Zaterdag
We wonnen een wedstrijd! Met 1-4 tegen Helmond. Ik stond laatste vrouw. Een best leuke positie, maar ik vond linkshalf toch leuker. Voordat de wedstrijd begon heb ik ook nog naar Esmee's waterpolowedstrijd gekeken. Het is altijd zo leuk om naar te kijken. Het gaat zo lekker snel allemaal.

Zondag
Cupcakes verkopen voor Dance4Life. We hadden eigenlijk echt een groepje van zes voor de cakejes, waarvan er vier zouden komen, maar uiteindelijk is er niemand gekomen, behalve Kyra tijdens het bakken. Dat was erg vervelend, want toen kon ik alleen gaan lopen. En o ja, nog even wat over Dance4Life: Heb je interesse in mij sponsoren voor één uur dansen? Aan de linkerkant van mijn blog (niet de mobiele versie maar de computer versie van mijn blog) staat een linkje naar mijn Dance4Life profiel. :)

Pin Style
Dus ja, vandaag ook de eerste keer voor modeplaatjes van Pinterest. Enjoy! (O ja, gewoon dat je het weet: Het is niet per se in de mode of zo, ik laat jullie zien welke combinaties IK mooi vind. Also, dat betekent ook weer niet dat het iets is wat ik zou dragen.)

Super mooie combi!

Kimono's zijn cute :)

Romper ♥

Cute


Both love at first sight!

Summery but beautiful.

Vintage love.

Fally outfit. Love!

OMG I WANT THIS!

En o ja, het is allemaal niet echt season-related, maar dit is gewoon wat ik mooi vind.

DIT WAS HET ALWEER VOOR VANDAAG!
Hopelijk vond je het een leuke post. Ik zal me proberen aan het schema te houden, maar het is erg lastig door school en sport.

Share, comment, vote, love, enjoy life!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen