13 sep. 2015

Structure Changings

Hey mensen,

Dit is geen normale post. Dit is een nieuw begin. Wil je meer weten? Lees dan snel verder!

Om eerlijk te zijn, moet ik zeggen dat dit eigenlijk best wel een normale post is geworden. Ik heb gewoon weinig discipline. Mijn karaktereigenschappen "KAN ECHT NIET PLANNEN" en "INTERNETVERSLAAFD" schoppen soms nog wel eens wat dingetjes in de war. Dus ik dacht: Misschien moet ik meer echte structuur in mijn leven gaan brengen.

Die gedachte heb ik eigenlijk ongeveer elke maand wel een keer. Zo van: deze maand ga ik echt mijn huiswerk doen in de middag en niet doorwerken tot middernacht. Een van de dingen die mensen zeggen maar waarvan je niet al te veel van hoeft te verwachten. Goede voornemens werken nooit. Echt niet (nou ja behalve mijn vegetarianism dan. Maar hallo, mam zei dat ik het niet vol ging houden, en dat geeft me alleen maar extra wilskracht om het alsnog te gaan doen. Dat werkt helaas niet bij "Dit jaar ga ik mijn kamer opruimen" wensen. Dat kraakt mam ook altijd af, namelijk.)

However, ik dacht: 'Laten we eens beginnen bij mijn blog.' Mijn blog is echt een mess. Altijd randomness, nooit posts rond een vaste tijd. Daar moet ik gewoon echt iets aan doen. En wat is een betere manier om je hieraan te houden dan het meteen online te zetten. Niet meer uitstellen, gewoon doen.

Dus, de week gaat er ongeveer zo uitzien: Elke zondag post ik een soort weekoverzicht. Geen losse diary's meer. Ik wil ook een soort monthly goals. Die komt dan online op een maandag, denk ik. Dus elke eerste maandag van de maand. Ik wil eigenlijk ook gewoon meer foto's diary's doen, dus misschien één keer in de twee weken op een zaterdag. En één keer in de twee weken op een woensdag komt een Pinboard, met gave films, boeken, recente nieuwtjes, trending topics, dat soort dingen. Op elke eerste donderdag in de maand vind je alle muziek die ik op het moment leuk vind. Een keer in de twee weken op dinsdag plaats ik een Pinterest Style post, waarin ik jullie mijn favoriete Pins op fashiongebied laat zien.
En als ik daarbuiten nog iets te vertellen heb, kan dat natuurlijk ook.

Zo ziet het eruit:


Ik hoop echt dat dit mijn laatste structure changings post is. Niet dat ik tegen veranderen ben, maar nu doe ik het vooral omdat ik zo weinig plaats. Ik hoop sowieso op deze dagen rond 18:00 de posts online heb staan. Dit kan ik niet altijd garanderen, want het meeste blogwerk doe ik 's avonds laat. Toch hoop ik dat het gewoon gaat lukken.

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat niet elke maand er zo uit ziet. Maar zo ga ik het wel proberen te doen!

Dus ja, met goede moed betreed ik dit nieuwe tijdperk.

Comment, share, love, vote, change!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen