16 sep. 2015

Pinboard #2 + MORE HOCKEY NEWS :) :)

Hallo iedereen,

Zoals afgesproken deel ik vandaag alles dat ik de afgelopen dagen gezien/gehoord heb met jullie. Hope you like it!

Exodus: Gods and Kings



Afgelopen zaterdagavond hebben ik en mijn vader samen een film gekeken. Pap wilde deze film echt al heel lang zien en ik was er ook wel benieuwd naar. De film gaat over een van de godsdienstige scheppingsverhalen. Het is niet precies hetzelfde, maar wel heel leuk om te zien. Het gaat over Mozes, die door de toenmalige Farao als zoon is opgenomen na gevonden te zijn geworden in een mandje in de rivier. Zijn stiefbroer werd Farao, en uiteindelijk bleek Mozes Hebreeuws te zijn in plaats van Egyptisch. Toen begon de strijd pas echt!

Wat ik er van vond: ★★★

Nicole Arbour
Dit persoontje heeft veel aandacht gekregen op Youtube om één video, genaamd "DEAR FAT PEOPLE". Ja, dat was niet zo slim van haar. Er zijn veel reacties op gekomen van mensen die er kennelijk heel overstuur over zijn. Zelf was ik het op zich met veel punten eens, maar ze brengt het gewoon heel erg verkeerd. Ik begrijp wel dat mensen er overstuur over zijn, hoor. Ik bedoel, het is niet erg aardig. Maar aan de andere kant, is het wel een soort wake-up call.

Sommige dingen vatten mensen ook gewoon helemaal verkeerd op. Zoals dat ze op een gegeven moment zegt: "YOU SHOULD STOP EATING". Kom op zeg, je begrijpt toch ook wel dat ze bedoeld "STOP EATING EXTRA LARGE CHEESEBURGERS". Ik begrijp natuurlijk ook heel goed dat het ook gewoon een heel gevoelig onderwerp is. Gewicht is soms gewoon een issue. Ik denk dat mensen zich er niet te druk om zouden moeten maken, tenzij het met je gezondheid gaat klooien. Gezondheid gaat voor!


To do list "whiteboard"
Deze tip heb ik op talloze blogs gezien. Ik vond hem erg leuk.


Dus ik heb hem nagemaakt, een weekly quote included. Ik ben dol op quotes, daarom. Dit is is wat ik vandaag moet doen. Waarschijnlijk ga ik niet meer aan alles toekomen, maar ja.

Ik zou hem zeker aanraden. Hij motiveert, stimuleert en laat je productiever zijn. Zeker het proberen waard!

Nagellak Essence Colour & Go 146 "that's what I mint"
Deze heb ik van Kyra gekregen. I love the color. Het is heel mooi lichtblauw/mintgroen kleurtje. I love it!

Bron Dit is Essie VS Essence in die post, en de tweede en vierde nagels van links zijn met Essence nagellak.

Vind je het kleurtje niet super mooi? Ik in ieder geval wel, ik ben er dol op!

Drag Me Down and more about One Direction


Zie ook deze Buzzfeed post! Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van de nieuwe video van One Direction. TEN OUT OF TEN! ♥♥♥

Ik kan me er zo aan irriteren als mensen in mijn gezicht gaan smeren dat ze One Direction stom of gay vinden. Laat mij gewoon in mijn eigen wereld! UGH! Ze zijn zo knappp ♥

First Impression "An Abundance of Katherines"


Dus, mijn eerste indruk van dit boek. Ik vind hem tot nu toe (ik ben ergens rond hoofdstuk tien nu), wel leuk. Ik vond de andere boeken wel leuker, maar misschien komt dat nog wel. Ik ben al wel klaar met de andere bekende boeken van John Green. Als ik deze ook uit heb ga ik ze allemaal samen reviewen. Dit kan even duren, want ik moet een boek voor Nederlands lezen en ik heb het erg druk met school de laatste tijd.

HOCKEEHYY!
Ik ben blij met mijn keuze. Heel blij zelfs. Afgelopen zaterdag hebben we een wedstrijd gespeeld tegen Basko. We hebben gewonnen met 3-2. Het was super leuk! Ik stond linkshalf. Ik heb zelfs super veel zin in de training van vandaag, ondanks dat het nu keihard regent. Het voelt gewoon alsof alles klopt nu. Hopelijk blijft het zo leuk!

Whatever, dat is wel zo'n beetje wat ik te vertellen had.

Hope you liked it!
Share, comment, vote, love, do whatever you love!
Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen