1 sep. 2015

Hoe het afliep met mijn bucket list & a lil bit more.

Heey, vandaag laat ik jullie onder andere zien hoe mijn Summer Bucket List is geëindigd. Enjoy!


Bucket list

Shop 'till u drop
Frans gesprek aangaan YAP! Ik heb een paar Franse, korte gesprekjes gehad. Ben er erg trots op.
Smoothie breakfast Made no progress
Organiseer een picknick Ik heb heel veel gezellige picknicks gehad, maar geen van allen zelf georganiseerd.
Eén serie afkijken
Overwin een angst Ik weet niet helemaal of ik deze volledig groen kan maken. Ik bedoel, ik heb vandaag zowaar anderhalve meter geklommen... Nee, de hoogtevrees zit me erg moeilijk. Ik ben echt heel bang. Het is niet dat ik geen mogelijkheden zie als ik eenmaal aan een klimwand hang. Ik kan gewoon niet normaal ademhalen. Ik ga praktisch hyperventileren. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het ook niet droog hield, zelfs niet op anderhalve meter hoogte. Je moest eigenlijk "BLOK" roepen, maar ik kreeg er geen woord meer uit. Zo bang ben ik dus voor hoogtes. Ik heb wel Franse maar korte gesprekken gevoerd. Ik ben ook (gezond) bang voor fouten maken. Dus niet zo erg als hoogtes, maar het is er wel degelijk. Dus dat is ook al een hele overwinning. Ik zal zeggen: Meer groen dan rood.
Memory jar maken

De uitgebreide open punten die niet echt bucketlistachtig zijn:

Neem super veel foto's Dat is ook flink tegengevallen. Doel niet volbracht, helaas.
Blog more than ever
See the sun Tja, ik ben genoeg buiten geweest voor elke dag van de vakantie een half uurtje, gok ik. Maar toch. Doel meer onvolbracht dan volbracht. Misschien ben ik gewoon geen buitenmens.

Ik wil jullie ook nog wat vertellen over mijn leven. Morgen is mijn eerste schooldag in de derde klas gymnasium, en mijn eerste hockeytraining na twee jaar in het team MB6. Wat school betreft, heb ik er best wel zin in. Tja, het is ook niet dat ik denk: "WOOHOO, SCHOOL!". Maar ja, eerste schooldag hé. En hockey, tja, een beetje zenuwachtig. Hopelijk gaat het goed.
Boeken al mooi gekaft, gelabeld, en betaped.

Ik ga maar weer eens, ik zat net een serie te kijken. 

I LOVE JULLIE!
Vergeet absoluut niet te commenten ;) ;)

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten