23 aug. 2015

Vakantie update #3

Hoi lieve lezers,

Ik ga jullie weer een beetje vertellen over mijn vakantie. Enjoy!

Bron achtergrond

We zijn eergisteren (21 augustus) naar een heel schattig dorpje geweest en daarna zijn we naar een stukje van een rivier geweest met een waterval en een rots om vanaf te springen (ik, Esmee, pap en mam, Mark, zijn ouders, en hun hondje Loëk). Het was heerlijk zonnig (wel verbrand helaas). Ik heb verder niet echt gezwommen, daar had ik niet echt zin in. We aten die avond ook weer met hun (o ja, en Anne natuurlijk ook) in het campingrestaurant. Ik had een heerlijke hamloze pizza Hawaii. Die avond hebben we nog wat truth or dare met de Venlo-mensjes en Mark gedaan. Was erg gezellig.

Gisteren hebben we over het algemeen niet veel gedaan. We hebben wel heerlijke maceroni gegeten. In de avond hebben we nog wat gehangen bij de fitness toestellen met de Venlo-mensjes en Mark. Toen hebben we nog drie meiden ontmoet die hier blijven tot woensdag. Ze heten Laura, Daniëlle en Iris. Er kwamen ook nog wat Belgische jongetjes bij, en chips.

Vandaag gingen de Venlo-mensjes (ik heb het nooit gezegd eigenlijk, hun namen zijn Rens en Mayke) helaas naar huis. We hebben ze vanochtend nog even uitgezwaaid, en toen zijn we gaan kanoën. Vandaag was het weer helaas erg slecht. Op het begin ging het wel, maar toen we ongeveer 3 km van de camping waren begon het te onweren. Dat was wel erg jammer. Wel een avontuur though. Thuis aangekomen hebben ik en Esmee een heerlijke warme douche genomen. Daarna hebben we tomatensoep gegeten, en later pannekoeken gegeten. Toen gingen ik en Esmee naar het wifi-punt, en hier zit ik dan! Esmee is inmiddels al naar huis gegaan, maar ik zit dit nu voor jullie te typen...

Ik ben net even kort onderbroken om de afwas te doen en ik heb een heerlijk ijsje gegeten. Yay life. Whatever, ik wilde het nog heel even hebben over school nu. School is super close nu, en aan de ene kant (NERD ALERT) heb ik er best wel zin in, maar aan de andere kant weet ik gewoon dat dat niet echt nodig is,want het is school. Maar ja, het geeft je in ieder geval een bezigheid, toch?

IJsje (smaak: marshmallows ♡_♡)

Maar het rooster doet er zo lang over. Het is erg irritant. Ik wil gewoon weten wie m'n mentor is en zo, maar het komt pas online op 27 augustus. Tot die tijd weet ik nog helemaal niks... Pff...


Het duurt nog zooo lang!

Ik wil het weten! (Oke ik snap ook wel dat het niet rond middernacht online word gezet but still...) Ik ga maar weer eens, Het was leuk weer eens gesproken te hebben, maar ik moet nu echt gaan... Batterij is leeg :/

Share, comment, vote, love, have a nice bts season/summer break

Kisses, Isa

Ps. Unedited with computer sorry ;-(

1 september: Netjes geëdit

2 opmerkingen:

  1. Wel erg gezellig met vrienden op de Camping
    Heb er inmiddels 1dagje werk op zitten
    " Groetjes daar "

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa ik ben 1 van die Venlomensjes ��

    BeantwoordenVerwijderen