20 aug. 2015

Vakantie update #2

Hooi mensen,

Daar ben ik weer ;) Wel een dagje later helaas, maar ik ben er gisteren gewoon niet meer aan toegekomen. Een enorme diary over de hele vakantie gaat denk ik niet meer komen. Ik ben 3 dagen geleden gestopt met noteren. Het kwam er allemaal gewoonweg niet meer van. Hoe dan ook, vandaag ga ik jullie alles vertellen wat ik me nog kan herinneren. Enjoy!

Bron achtergrond

Ik wil je nog even een klein detail vertellen over de dag van aankomst op de Gervanne Camping. We liepen langs de bar, waar iedereen zit voor wifi, om naar een van de drie plekken (we konden kiezen want we hadden per ongeluk een dag te laat geboekt) te gaan om te bekijken, toen ik mijn naam hoorde. Ik draaide me om, en ja, ik herkende haar. Dit is al de tweede keer dat we op de zelfde camping staan, super leuk :) Zij was er met haar ouders en broer (Mark). We hadden die dag zelf pannenkoeken gebakken, jammie!

Whatever, op 16 augustus hebben we vooral een beetje gezwommen en naar de rivier gekeken. We aten tarli (een soort pasta). Het was een fijne dag.

Op 17 augustus zijn ik, pap en Esmee gaan zwemmen en zijn we met een opblaasbare band een stukje gaan drijven op de Drôme. Dat was heel leuk.

18 augustus hebben we gekanood (ughh lelijk Nederlands woord) over de Drôme, 10 km om precies te zijn. Het was super leuk.

Ergens tussendoor hadden we ook nog wat mensjes uit Venlo ontmoet bij een of andere jeugd ontmoeting of zoiets. Daar hebben we gisteren en eergisteren leuke dingen mee gedaan. Gezellug :) Eergisterenavond/-nacht was echt gezellig, met Esmee, Venlo-mensjes en Mark.

Gisteren was de dag maar kort, en vandaag ook, want ik sliep een gat in de dag en ja om twaalf uur was ik nog steeds niet aan het douchen omdat ik liever bleef zitten op m'n luie reet (foei Isa!). Gisteren ben ik verder in het begin ook gewoon een beetje lui geweest en toen hebben we (ik, Esmee en een van de twee mensjes uit Venlo) wat gezwommen in het zwembad. Die avond heb ik doorgebracht met Mark, Venlo-mensjes en Esmee. Esmee en Venlo-mensje waren ook super droog Parijs aan het zingen voor twee Franse mensen die ons duidelijk niet mochten :P Hilarisch!

Tja, vandaag nog niet zoveel uitgevoerd. Venlo-mensjes zijn helaas (nog) niet thuis, en ik heb ook gewoon geen idee wat we verder nog kunnen doen, behalve niksen. Dusja, dat is wat ik nu doe, niksen :)

Nou ja, dat was wel zo ongeveer wat ik te vertellen had.

Hebben jullie nog vakantie? Zin in school of juist helemaal niet? Wat doen jullie?

COMMENT, share, vote, love, happy school/summer break!

Kisses, Isa

1 september: Netjes geëdit.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen