16 aug. 2015

Vakantie Update #1

Hoi mensen,

Ik ben nu de eerste volle dag op de Gervanne camping. De wifi gaat er mee door. Helaas wel alleen bij de bar. Ik edit deze korte updates nog niet met mijn computer, dus ze staan er nog niet heel netjes op. Ik hoop dat dat niet uitmaakt.

Bron achtergrond

Ik ga niet heel gedetailleerd aan de slag, want er komt nog een uitgebreid verslag.

We hebben tot nu toe op drie campings verbleven. De eerste is een camping in Luxemburg in het plaatsje Kockelscheuer. Het was een fijne camping, sanitair goed genoeg, overal prima wifi, best mooie omgeving, helaas geen zwembad, weinig te doen. We kwamen er ook maar voor een nachtje, want de volgende dag zouden we vertrekken naar de tweede camping, "Le Plaine Tonique", waar kennissen stonden. Hele grote camping, sanitair was wel okay maar er zaten enorm veel spinnen best dichtbij, er zat een prachtig meer bij, leuk zwembad, alleen betaalde wifi, veel te doen.  Daar zijn we een dag langer gebleven dan in Luxemburg. En nu zijn we hier, bij de Gervanne camping. De Drôme praktisch naast de deur, mooi maar klein zwembad, redelijk sanitair (ook wel spinnen maar die zaten een stuk hoger), alleen wifi bij de bar OF betaalde wifi, mooi.

Ik slaap in mijn minitentje, op een luchtbed, wat ik super leuk vind. Mijn ouders slapen in de caravan, we hebben een voortent en Esmee slaapt in zo'n zelfde tentje als ik. Ik heb nieuw leesvoer gevonden op Wattpad, wat ik in m'n bibliotheek heb gegooid. Ik kan ze overal lezen, wifi of niet.

Ik heb best wel een hekel aan natuurwater, maar de Drôme krijgt mij zelfs bijna het water in. Zo mooi helder! Man, wat heb ik zin om kanoën!

Whatever, ik heb het erg naar mijn zin hier. Ik ben waarschijnlijk pas een dag voor school thuis.

Duurt nog wel eventjes dus. Hopelijk vonden jullie deze korte update leuk om te lezen. Ik probeer zo veel mogelijk van me te laten horen, maar ik probeer het ook weer niet te gek maken. Waarschijnlijk horen jullie van me in 3 dagen.

Dus ja, hope you liked it! Comment (please?), vote, share, love, have a nice summer break.

Waar zijn jullie rn? Waar waren jullie toen ik dit bericht voor jullie schreef?

Kisses, Isa

Ps -~-- HAPPY SUMMER! --~-


1 september: Netjes geëdit.

1 opmerking: