8 aug. 2015

Review 3 films

Heey,

Ik heb onlangs een aantal films gekeken, en ik wilde even zeggen wat ik ervan vond. Dus ja, enjoy.


August 7
The Notebook
Ik had er al zin in om deze te bekijken, zoals jullie je misschien nog konden herinneren. Het was een prachtige film met een prachtig verhaal.
Wat ik ervan vond: ★★★

Descendants
Een Disney Original. Ik vond hem leuk, alleen de liedjes waren niet helemaal mijn ding. (Don't judge me, Disney Originals zijn leuk okay). Evie is amazing ♥
Wat ik ervan vond: ★★★☆☆

August 8
Pitch Perfect 2
Deze heb ik vandaag gezien. Hij was al op Popcorn Time verschenen, en ik keek hem meteen toen ik hem zag staan. Hij was even geweldig als ik dacht
Wat ik ervan vond: ★★★★★

Dat was wat ik voor vandaag te zeggen had.

O jaa, ik begrijp dat we gisteren misschien een beetje heel erg "apart" over kwamen. Normaal zijn we minder erg precies hetzelfde ;) Het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. We hebben ons doodgelachen en het voedsel was in no time op.

Whatever, ik moet gaan slapen, mam wordt een beetje kwaad.

Comment, share, vote, love, watch some movies!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen