3 aug. 2015

Prachtige haarstijlen (Pinterest)

Hoi, vandaag ga ik mooie Pinterest haarstijlen laten zien.
Als je het leuk vind naar mooie foto's te kijken, kijk dan naar deze. En ja, je kan ze ook proberen na te maken, natuurlijk.
Deze post is een beetje kort voor vandaag, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bar weinig inspiratie had. Dus ja, het spijt me als je meer van me verwachtte, I guess.
Whatever, let's get started!

Een mooie staart met vlecht aan de zijkant en een plukje haar om het elastiekje gewikkeld. Heel mooi!

Een simpele staart waar ook weer een plukje haar om het elastiekje is gebonden. Heel mooi!

Een prachtige knot, messy, i like it.

Bron, de eerste foto van de staart en dan de vlecht als je deze pagina opent is ook super mooi!
Super cute!

Wauw, dat ziet er amazing uit!

Dus ja, dat was het alweer voor vandaag.

Welke haarstijl vond jij het mooiste?

Heb jij onlangs nog een hele mooie haarstijl gezien op internet? Laat dan even een linkje achter in de reacties, als je het terug kan vinden. To be really honest, ik word altijd weer blij als ik zie dat iemand de moeite heeft genomen om een comment achter te laten. Hint hint :)

Share, comment, vote, love, comment some more!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen