6 aug. 2015

Mijn washi-tape collectie

Hoi lieve mensen,
Vrolijk gekleurde tape met allerlei printjes, washi-tape. Je hebt er vast wel van gehoord. Absoluut mijn nieuwe verslaving. Ik heb vandaag mijn collectie aangevuld, dus ik dacht: 'Hey, misschien kan ik dat op mijn blog zetten". Nu herinner ik me nog waar alles vandaan komt :P Dus ja, vandaag show ik jullie mijn washi-tape collectie. Enjoy!

 Mijn favoriet

Hema


Gekregen voor mijn verjaardag, alle drie super leuk


Nieuwe aanwinst. Het is tape met labels erop. Super gaaf!


Gekregen voor mijn verjaardag. Deze zijn echt supermooi!


Zoals je bovenaan de pagina al kan zien is dit mijn favoriet. Dit is ook een nieuwe aanwinst, maar ik was her toch wel het meest blij mee. Die polka dots zijn awesome!


Nieuwe aanwinst, die er superleuk uitziet. Man, ik kan nu al niet wachten om ze te beginnen te gebruiken.


Ook weer een nieuwe aanwinst. Zwart-wit gestreepte tape kan natuurlijk echt niet ontbreken in mijn collectie. Die zwart-wit strepen horen gewoon bij mij. En die gele tape is natuurlijk ook wel echt TE cool!

Action


Nieuwe aanwinst. Dunne tapes heb je nooit genoeg :)


Tijdje geleden al gekocht. Er zat eigenlijk nog een kleine roze bij, maar die is al op. Super mooie tape's!


Nieuwe aanwinst. Deze prachtige roze tape's kon ik gewoon niet laten liggen.

Over de kwaliteit van de tape's: Die van de Hema plakt beter. Volgens mij zit er in een pakje van de Action minder dan in een pakje van de Hema. Bij Hema kosten ze voor één pakje 1 euro of meer, bij de Action kosten alle pakjes standaard 0,79 cent.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te bekijken. Ik raad jullie niet aan washi-tape te kopen, tenzij je een nieuwe obsessie wil ;).

Hoeveel rolletjes washi-tape heb jij al?

Ik ga maar weer eens!
Comment, share, vote, love, tape 'til you drop!

Kisses, Isa
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen