2 aug. 2015

Mijn favoriete (back to) school video's

Hooi mensen,

Jap, ik ben nu al helemaal into back to school season. De video's, het shoppen, meer video's, DIY'en, kaften, al helemaal excited schoolboeken lezen, etc. Ik ken het allemaal! (misschien ben ik nerdy, misschien is het normaal. Ik weet het niet!). Dus ja, hier komen wat van mijn favoriete video's voor jullie. Enjoy!


In dit filmpje heb ik twee fijne study hacks gevonden:
  1. Pak een beker met deksel, zoals van Starbucks. Pak/knip kleine papiertjes die er hetzelfde uitzien. Pak wat fineliners en schrijf alles wat je moet doen op de kleine papiertjes, je kan er eventueel ook wat rewards indoen. Vouw ze op en doe ze in de beker. Doe het deksel erop en schud er goed mee. Doe de beker weer open en pak het eerste briefje. Als je eerste briefje al meteen een reward is, kan je hem beter opnieuw in de beker doen en een andere pakken, vind ik. Hoe dan ook, je doet wat er op het briefje staat en gaat zo door tot de beker leeg is.
  2. Je kan ook van tevoren wat opdrachten uitschrijven, voor wat je moet leren. Die plak je op je deur, met een pen erbij. Maak een van de opdrachten elke keer dat je je kamer binnenkomt.
Leuke notebook ideas in dit filmpje!

Ook leuke ideetjes voor je school supplies enzovoort

Van alles en nog wat, heel inspirerend.


Love this vid ♥

En Eva mag natuurlijk niet ontbreken. Love her ♥♥♥

Dus ja, dit waren mijn favoriete back to school video's

Hopelijk vond je het leuk om te lezen en eventueel te bekijken.
Ik heb mijn boeken helaas nog niet binnen, aarghh! Het duurt zo lang!
Nou ja, dit was wel zo'n beetje wat ik te vertellen had.

Love you all!
Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten