7 aug. 2015

Let´s get VERY personal tag ||| w/ Michelle & Lieve

Heey ;),

WAZZZZUUP! Okay, excuse me. Dat was Lieve :P. Oh this is just me btw. Hooi... < Michelle daarzo. Dus ja introduce yourself svp :)

HALLO!! Ik ben Lieve en ik ben de meest gestoorde persoon die je ooit zal ontmoeten en ik hou van vlees en Youtube! ;)

Hii, ik ben Michelle en ik ben nogal verslaafd aan kip, Youtube en gay people.

They like us so much they want more don't you don't be so arrogant you douchepants (she's not she's amazing). So yeah... LET`S GET STARTED! :P

We gaan vandaag dus een tag doen, genaamd de "Let's get very personal tag". So. Excited. Woop Woop. Yass!
Aan de linkerkant zie je Michelle en aan de rechterkant zie je Lieve :)

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
NOPe, nOT ReAlLY
Nope, never (devil's voice)
Kinda scared

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Woensdag op donderdagavond (Isa zette per ongeluk bij de vraag hierboven IDIOOT (happens all the time lolz)
Wednesday
Net voor de laatste toetsweek. Leren gaf me gewoon een breakdown, ik weet niet.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
YASSSS!! Ik heb popcorn nodig nu. We gingen eigenlijk bij de film popcorn eten maar we slaan het over, en ik heb echt gewoon facking zin in die popcorn. (I always need food btw)
Please give me a jar of Nutella and a spoon :( (oopsy daisy)
Er is net popcorn gekomen WOOHOOOO. THANK YOU MY DEARRRR ♥♥♥
It's okay. Tbh I don't need anything rn bc I'm here w/ the best people in the world #cheesy #popcorn
Awh that's so sweet #INeedMorePopcorn No! 
Maybe we should go to the next Q? Yes

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Nee, ze zijn irritant, en ik spreek uit ervaring want ik ben een irritant kind.
Ik heb geen idee. Ik wil graag een kind, maar een tien is beetje veel. Misschien geef ik er een paar aan ju... MICHELLE JE GAAT GEEN KINDEREN WEGGEVEN! *lacht* Ik zou er kindcriminelen van maken lol (WE ARE TOTALLY NORMAL :P)
Liever tien dan geen. Kinderen zijn zo schattig!! #pinkpower #familygoals

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Top 50 wereld, (stomme Nederlandse k*t-) muziek van de overburen, ons geklets en de zakken popcorn.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, hij staat ook tegen mijn Ikea's kastje die bestaat uit acht vierkanten. Hij is vrij plat en super fijn.
Twee muren, een radiator en een nachtkastje
Nope, tegen één muur.

Waar denk je op dit moment aan?
Popcorn Valerie die me blijft Whappen vanuit Amerika at this very moment. Larry Stylinson and Tronnor.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
I hope so... At least I try to Ja, zoveel ik kan. Ik hoop het :)

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik weet niet, echt huilen is alweer een tijdje geleden. Mijn ouders. Can't remember

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik ga vaak doemdenken. Ik heb een soort tik. Als ik nerveus ben ga ik met mijn been bewegen of met mijn voet op de grond tikken ofzo. Dit doe ik ook als ik me verveel. Verder tik ik ook vaak met dingen op m'n rechterbeen. Idk much more. Als ik nerveus ben dan ga ik mezelf afleiden. Youtube ofzo.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, eigenlijk wel. Ja *bevestigend knikje*. Yeah, why not? Nee, no further information needed.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
No, quite impossible. Ik denk van niet nee Ik weet het niet. Veel mensen komen wel in de buurt. Maar ik heb niet echt iemand die mij echt op alle vlakken begrijpt.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, ik ben met jullie. *harmonizing* VOEDSELLL VOEDSELL VOEDSELLL (we zitten nu letterlijk helemaal door te spreken)

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wilt?
Ja.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, want als er zelfs veel gebeurt is dat niet leuk is, het maakt me wel wie ik ben en ik word er alleen maar sterker van. Nee ik zie niet echt iets wat ik wil veranderen. Ik denk dat ik wel graag oude belevenissen terug zou willen zien, zoals toen ik, Lieve en Michelle elkaar ontmoetten, of mijn eerste vakantie in Privas, maar ik zou niets willen veranderen. 

Vertel jij je ouders alles?
No, who actually tells EVERYTHING?!? Oh nee er is zo veel dat ze niet weten, ik vraag me af wat ze vinden als ze erachter komen. Nee als iemand alles zou weten wat er allemaal in mijn brein gebeurt zou ik waarschijnlijk in een gekkenhuis zitten nu.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Zelf rook ik niet dus ik vind het fijn dat mijn vriend dat ook niet doet. Toch zou ik het ook weer niet uitmaken want mijn vriend heeft genoeg andere leuke eigenschappen maar ik zou hem wel stimuleren te stoppen, ook omdat het veel gezonder is. Ik zou het niet zo fijn vinden zelf denk ik. Het lijkt met heel vervelend met die rook en alles. Ik denk dat ik dat ook een enorme afknapper vind. Ik vind het gewoon goor, het stinkt heel erg. Ik zal eerst proberen om hem te laten stoppen, maar als het niet lukt zou ik het wel uitmaken denk ik. Ligt eraan hoe leuk ik hem vind. Mee eens, maar ik denk toch niet dat ik hem zal proberen te veranderen ofzo. Gewoon niet voor mij I guess

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nah Ik denk het niet. (bevestigend) Nee *facepalm*. Ik weet het niet, leven is onvoorspelbaar.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
You mean as in "leuk leuk" *wink wink* Ja helaas :P Jep heel goed

Denk je meer aan het verleden, de toekomst of het hier en nu?
Meer aan het hier en nu De toekomst, I guess. Ik denk veel na over wat ik wil. I just haven't figured it out yet. Daarna het meest aan het verleden, want als ik ga slapen denk ik vaak terug aan de afgelopen dag of vroeger. Totally wrong order, I know. Ik denk veel na over wat ik met mijn leven wil doen en wat voor baan ik wil later.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
6 à 7 uur 8 uur 5/6 uur?

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, waarschijnlijk niet. Ben ik makkelijk om mee om te gaan? Je valt wel mee. Ik wel, denk ik... Ik denk het...

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Neej.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
(we nemen de vraag maar als in alcohol) 12 juli, toen had ik een beetje op. Toen ik heel klein was heb ik een beetje van paps bierschuim gehad, meer niet. Vast wel eens een keer dit jaar.

Welk soort bed heb jij?
Eenpersoonsbed met een uitschuiflade waarin een matras kan, wat handig is voor sleepovers. Een best hoog eenpersoonsbed. Same (als Michelle)

Hou je van de regen of haat je het?
Als ik na(ar) school op de fiets zit houd ik niet zo van regen, maar ik ben certainly the dancing in the rain person. Ik houd ervan Ik houd er wel een beetje van. Vooral 's nachts. Dan voelt het zo veel knusser... In het donker :)

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, maar ik houd het wel voor mezelf als je het niet erg vind. Nee. Nee, kan ik me niet herinneren.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Een optimist, en I just can't get why. Volgens mij een optimist. Optimist, zeker. Ik denk een optimist. Ja, optimist ja. Maar soms kan je ook best wel pessimistisch zijn.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Bij Fleur naar Paper Towns. Toen we terugkwamen van Michelle. Met Isa.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Toen we samen naar mockingjay part 1 gingen. Like I said before, met Fleur naar Paper Towns.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Door een vriendin, ja. Ik volgens mij... niet. Jap

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
No. I'll shame their trust and I don't want to. Nee. Nee, daar ben ik veel te saai voor ;)

Heb je spijt van je vorige relatie?
WELKE RELATIE? #foreveralone

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concert.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
YAASSSS!

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nope.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
HAHAHAAH NOPE Nee... Ik weet niet. NOT. AT. ALL.

Staat Michelle's antwoord niet bij de verkeerde vraag Nee... Ohh lachte ik echt zo hard? *beetje lachend* JA

Ben jij snel jaloers?
Helaas, ja JAAA Ja, redelijk wel.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Mijn pa... Ik momenteel... Niet. Same

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Can't remember. DE DOKTER. Mijn familie.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
WELKE EX?!? #foreveralone HAHAHASHAHAHAHAHAH OOHH ER ZIT EEN S IN HAHHAHAHAHAHAHA HIHIHIHIHI

Wat doe je morgen?
Moe zijn, probably. Een nieuw fietszadel kopen met mijn vader Niks

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
WELK VRIENDJE??? WELKE HAVERKLAP?? #foreveralone Ik wil een haverklap... Same!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Mijn katten. Mijn Youtubers. HAHAHAHA haar Youtubers? Je ownt ze ofzo? *lachen*

Heeft je ex je ooit bedrogen?
WELKE EX??? #foreveralone

Houd je van suikerspinnen?
YAAAAAASSSS!!!! Nee... Ik ben waarschijnlijk deze enige die niet... Ik vind het wel OK.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met mijn moeder. Ik denk met Isa en Michelle. Ik ook eigenlijk ik heb nog niet veel serieuze gesprekken gehad deze zomer. Summer just isn't supposed to be serious.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Op mijn zusje's schoot in de auto waarschijnlijk. Tegen Michelle en tegen mijn vader. Tegen Lieve en... Weet ik niet, mijn moeder...?

We voeren een gek gesprek over navels, like wtf.
Het is een proces...
Like wtf, Lieve begon!!

*lacht*

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Ik geef het een 5. 1D trouble etc. BELLYBUTTON WOOOOO 7,93 5,8

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Jep, twee zelfs. Eentje. Nee, geen.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Looking for Alaska lezen om in slaap te vallen. Ik zat te lezen. Ik was ook aan het lezen ;)

Do you even wanna know what we read *smirky face*

Wat is je stemming op dit moment?
AWESOMAZING!! Best wel vrolijk... en moe. Heel blij, raar en lacherig.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder toen ze zei dat ik het bed uit moest. Esmee denk ik. Al is de helft daarvan IPad-waas wat ze vervolgens vergeten is. Mijn moeder toen ze zei dat ik verrast was dat ik al beneden was.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
ZOMERVAKANTIEEEEEE!!! Ik heb een sleepoverrrr rn Ja das wel leuk Verder niks? Nee. Ben er te saai voor. Ik heb geen leven dus nee.

Met wie was je gisteravond?
MET M'N LAPTOP EN M'N BOEK! Mijn ouders. Ik was helemaal alleen. I'M SO LONELEEYYYY. Like totally

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, ik was alleen. Nee.. OH WACHT MENSJES OP OMEGLE Ik had niks te doen en ik dacht ik ga wel op O-fucking-MEGLE om vier uur 's morgens. I HAVE NOBODEEEEEYYYY!

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
De jongen, that's just how it's meant to be! NO-FUCKING-WAY het maakt niet uit wie begint. Ik ben voor gender equality, dus het maakt me niet uit. GEKKE FEMINISTE!

Heb je plannen voor dit weekend?
Morgen totally exhausted wakker worden, en verder niks vgm. I can't remember anything so. #yaymoretimeforbtsvideos . Zadel kopehhh :) Dat is het eigenlijk. My plans are all about... Doing absolutely nothing.

SO YEAH, THAT'S IT. Het was super gezellig om samen in te vullen. I'm hungry. Yeah me too we better ignore it. (whining) NOOOOO 

So yeah, voor nu ga ik deze post afsluiten, hoop dat je het leuk vond,
Comment, share, love, vote, #sleepoverluv

Kisses, Isa
More kisses, Lieve & Michelle

Ps. De bedenker van deze tag is onbekend. Ik heb hem van de lijst van Blogqueen van alle tags voor bloggers. Zij linkten naar deze blog.
Pps. Waterpolo dames verloren de finale in Kazan en zijn als tweede geëindigd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten