9 aug. 2015

Favorite music at the moment #2

Hoi,

Ik ga jullie vandaag mijn favoriete muziek van het moment laten zien, voor de tweede keer! Enjoy!


One Direction - Drag Me Down


Jep, de nieuwe single van One Direction. Ik mis Zayn, maar het lied is awesomazing!

One Direction - No Control


En een oudere van het album Four. I love it :)

Jessie J - Flashlight (Pitch Perfect 2)


Gisteren Pitch Perfect 2 gezien, en hij was perfect. Dit was zo'n prachtig lied!

Vance Joy - Riptide


You did it, Fleur (and Maud). Better be proud of yourself bitchez (ILY ♥)

Fifth Harmony - Reflection


HAHAHAHAHAH OMG :P

WALK THE MOON - Shut Up and Dance


SHUT UP AND DANCE WITH MEEEE :)

Rihanna - FourFiveSeconds


Love it.

Little Mix - Black Magic

I love Little Mix!

Descendants Cast - Rotten To The Core

Disney liedjes staan me niet zo aan. Maar ik houd van Disney Descendants. Vandaag nog een keer bekeken. Het was een geweldige film. Aanrader! (Totally Disney, be prepared.) Ik heb hem met een Youtube linkje gezet, want hij bestaat niet op Spotify!

Dus ja, dit waren alle liedjes die ik met jullie wilde delen vandaag.
Share, vote, comment, love, listen to music!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten