1 aug. 2015

Dingen waar ik dankbaar voor ben

Hoi lieve lezers,

Ik wilde gewoon graag een keertje opschrijven waar ik allemaal dankbaar voor ben. Als ik me dan een keertje helemaal kut voel, kan ik op al deze mooie dingen terugkijken. Veel leesplezier!

Ik ben dankbaar voor al mijn lieve beste vriendinnen. Ze zorgen ervoor dat mijn leven het waard is. Ik word er verschrikkelijk blij van hoe we elkaar aan het lachen kunnen maken, en hoe we geheimen kunnen delen. Ik word er ook blij van hoe weinig we ruzie hebben, en ik word er blij van als we praten. Ik word er blij van als we naar Youtube/Films/Series kijken, en ik word er blij van hoe ze er gewoon zijn. Als jullie (= de personen die je denkt dat ik bedoel) dit lezen, ik houd echt verschrikkelijk veel van jullie.

Ik ben dankbaar voor de plek waar ik geboren ben. Ik ben blij dat ik hier geboren ben, want ik besef me heel erg dat ik echt geluk heb dat ik in Nederland geboren ben, en niet waar oorlogen zijn, of vulkaanuitbarstingen. Ik ben ook blij met mijn ouders. Ik ben blij dat ze lief zijn en dat ik niet in een situatie zit met huiselijk geweld, en ik ben blij dat ze zo hard werken en dat wij het daarom zo goed hebben. Ik ben blij dat ik naar school mag: Veel meisjes buiten Europa hebben dit simpele recht niet.

Ik ben dankbaar voor mijn gezondheid. Ondanks dat ik niet helemaal gezond ben, ben ik blij dat er medicatie is voor mijn aandoening. Ik ben blij dat ik goed te eten krijg, zodat ik voor honderd procent gezond kan eten. Ik ben blij dat mijn moeder niet dood is gegaan toen ze mij kreeg, en dat ik geen HIV heb gekregen van mam, wat kennelijk best veelvoorkomend is (als je niet in Europa geboren bent).

Ik ben dankbaar voor de moderne technologie. Ik ben echt heel erg dankbaar dat mijn medicatie bestaat, anders was ik waarschijnlijk gehandicapt geweest en had ik niet lang geleefd. Ik ben ook blij dat er computers zijn, en het internet, waardoor deze en vele andere blogs kunnen bestaan. Soms is het bestaan van al deze elektronica niet altijd even fijn, op de vlakken van buiten zijn en concentratie, maar toch ben ik blij dat het er is. Want eerlijk gezegd, ik zou niet weten wat ik zonder dat zou moeten.

Ik ben dankbaar voor mijn IQ. Ik ben blij dat ik best slim ben, omdat dit me veel mogelijkheden geeft voor een mooie toekomst. 

En tot slot ben ik dankbaar voor mijn super lieve familie. Special thanks voor mijn zusje, omdat ze (ondanks dat ze soms/vaak best irritant is) er altijd voor me is als het er op aankomt. Bedankt, oma's en opa's, omdat jullie altijd op me gepast hebben toen ik nog klein was, en omdat jullie heel lief zijn. Bedankt ooms en tantes, bedankt nichtjes en neefjes en bedankt papa en mama, omdat jullie voor een kind hebben gekozen.

A MASSIVE THANKS TO YOU ALL!
Voor de mensen die genoemd zijn, maar ook voor de mensen die niet genoemd zijn. ILY all!

Ik moet gaan slapen. Net mijn grote teen open gehaald, heel fijn! Maar ja, ik (AU) kan niet veel meer (AU) praten. Ik ga zo in (AU) een tent slapen. Niet de (AU) warmste nacht, maar (AU) dat maakt niet uit. Dus ja, ik ga (AU) nu maar (AU) eens stoppen.

Share, comment, vote, love, be thankful for what you've got!

Big fat kisses from me
Love, Isa


2 opmerkingen: