11 aug. 2015

Diary #14 MORGEN OP VAKANTIE

Hoi mensen,

Morgen ga ik op vakantie! :) Ik wilde nog even een diary schrijven voor ik weg zou gaan naar Frankrijk, dus here it is. Enjoy!

(I LOVE DAS SOUND MACHINE IN PITCH PERFECT 2 AARGHH)

We rijden morgenvroeg niet meteen weg, want pap moet nog werken. We gaan ook nog niet zo lang rijden, maar iets van vier uurtjes. Onze eerste stop wordt namelijk Luxemburg. Overmorgen rijden we dan weer een stukje verder, en staan we op dezelfde camping als een soort kennissen van ons. Vrijdag of zaterdag (not sure) zijn we op onze eindbestemming, in de buurt van de Drôme. Okay, eigenlijk letterlijk naast de Drôme.

Natuurlijk zal ik in Frankrijk niet elke dag bloggen. Zeker af en toe, maar ik wil wel een beetje van mijn welverdiende holiday genieten. Ik heb echt zin in Frankrijk. Tas alweer gepakt, echt helemaal zin in. Ik vind het erg knap van mezelf dat ik tot nog toe elke dag heb kunnen bloggen. Nou ja, af en toe wat complicaties, maar het is gelukt. Proud of me?

Whatever, ik heb tot nu toe een hele fijne zomervakantie gehad. Ik heb ook alweer heel erg veel zin in school (NERD ALERT), met klasje vw3a :). Boeken nog steeds niet binnen : /

Ik heb al bijna Looking for Alaska van John Green uit. Goed boek. Ik ga "An Abudance of Katherines" (John Green), "The Perks of Being a Wallflower" (Stephen Chbosky) en "a Brief History of Time" (Stephen Hawking) ((SCIENCE) NERD ALERT) meenemen naar Frankrijk.

Ik kan niet wachten tot het elke dag warm is (al kon Nederland er deze zomer ook wel wat van). elke dag zwemmen, lezen, bordspellen doen die we nooit gebruiken, in een tentje slapen, in restaurantjes eten, nieuwe dingen ontdekken, etc.

Ik heb de afgelopen weken echt helemaal niks uitgevoerd, en dat is aan de ene kant wel weer chill, maar ook saai. Op school had ik tenminste iets te doen (voor de derde keer: NERD ALERT)

Gisteren met Valerie afgesproken, die net terug was uit Amerika. We hebben getie-dyed, Hershey's Kisses gegeten, een brownie gebakken, en daarna is ze met mij mee naar huis gekomen en hebben we gelogeerd, Narnia en Twilight gekeken, gekletst, tortilla chips en Tony's Chocolonely gegeten, en zijn we vervolgens om half 4 gaan slapen. (I love summer break.)

Whatever, dat was het wel zo'n beetje. Tja, vakantie is niet zo geweldig spannend.

Comment, share, love, vote, make some adventures!
Ga jij nog iets doen deze zomer?

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen