10 aug. 2015

Bucket List Progression - Before Holiday

Hey,
Vandaag laat ik jullie mijn bucket list zien tot nu toe, voor ik op vakantie ga. Ik ga woensdag, en ik heb er super veel zin in. Whatever, enjoy!


Bucket list

Shop 'till u drop 

Frans gesprek aangaan I'll have the chance in France.

Smoothie breakfast Had it for lunch, does that count?

Organiseer een picknick Nope. I don't think this will ever be green.

Eén serie afkijken Ik heb meer films dan ooit gekeken. Made a lot of progress. Ik ben er wel tevreden mee. Ik heb trouwens een nieuwe leuke serie nodig. Kan iemand een leuke serie in de reacties zetten s'il vous plaît?

Overwin een angst Nope. I can work on that.

Memory jar maken 


De uitgebreide open punten die niet echt bucketlistachtig zijn:

Neem super veel foto's More red than orange. Ik heb me voorgenomen om dit nog groen te maken in Frankrijk.

Blog more than ever I think I'm doing pretty well.

See the sun  Hetzelfde als doel 1 van de uitgebreide punten. It will change in France.

4 doelen 2 doelen 2 doelen 2 doelen

Dus ja, didn't make a lot of progress. Ik kan niet eens alle doelen meer bereiken deze vakantie. Ik ben namelijk de zondag voor school begint pas weer terug. Letterlijk the day before!

Whatever, ik ben moe.
(VALERIEE IS HIER PARTYY :P)

Comment, share, vote, love, do everything u wanna do!
Kennen jullie nog wat leuke series voor mij?

Bye
Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen