27 jul. 2015

Voedsel dat me echt honger of dorst geeft

Hoi lieve lezers,

Vandaag laat ik jullie foto's van voedsel zien dat mij echt honger of dorst geven. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen en te bekijken!

Nog even kort, ik kon het gisteren nog niet online zetten, internet was dood (ik heb letterlijk aan elke manier gedacht!). Ik heb de datum en de tijd veranderd. Ik vond het heel moeilijk om los te laten dat ik niks kon posten vandaag, dus dan moet het maar even zo. Anders kan ik echt niet slapen ;)


Jammie, ik houd van spaghetti. Dit is een heerlijke vegetarische spaghetti bolognese. Hij ziet er prachtig uit, en ik wed dat het ook heerlijk smaakt. Ik heb nu al super veel honger, en dit is pas de eerste foto.


Altijd al een zwak gehad voor donuts. Ze zijn lekker zoet, ze zien er leuk uit, en ze zijn delicious. Deze zijn zo mooi gedecoreerd! Hopelijk kopen we er weer een paar als we over Franse marktjes lopen op vakantie, dat gebeurt namelijk ongeveer elke vakantie :)


Noodles hebben een comeback bij mij. Ik vind de kant en klare noodles niet zo lekker, die smaken verschrikkelijk naar vet. Deze misschien iets minder. Ik weet het, hij ziet er vrij basic uit, maar iets hoeft ook niet ingewikkeld te zijn om lekker te zijn, toch?


Wanna taste this so badly. Deze zien er ook weer prachtig uit. Wafels met chocolade en sprinkles, ik proef het haast. Dat moet wel lekker zijn!


Jammie, een aardbeien smoothie. Dit zal niet de allergezondste zijn, maar hij ziet er heel lekker uit. Mooi zachtroze kleurtje, dat moet wel naar heerlijke aardbeien smaken. Ik moet ook nog steeds een smoothie ontbijt doen. Ik typ morgen wel een post die daar over gaat, en misschien nog een tweede.


Ik had deze al een paar keer in een video op Instagram gezien. Ik volg zo'n foodaccount, en een van hun posts was een video van zo'n hot chocolate lava cake, dan zag je het eruit stromen en inzakken enzo. Yum... Nog nooit geproefd, maar volgens mij is het heerlijk.


Mijn favoriete taart, samen met de Mississippi Mud Pie (zonder alcohol dan). Onze lerares Nederlands had die een keer voor ons gebakken, en ze had absoluut gelijk: Geen enkele chocoladetaart is beter dan de Mississippi Mud Pie. Maar ja, daar gaat het nu niet om. Kruimeltaart is super lekker, en als ik de kans krijg, eet ik wel graag een stukje (of twee stukjes, dat vind ik ook HELEMAAL niet erg!) Yummie!


Deze jammie hot chocolate met mini marshmallows is gewoon gemaakt voor mij, haha. Heerlijk. Bij zomers weer wel minder, maar wel lekker in de winter. Ik heb (like many girls) sowieso al iets voor chocolade. Het is gewoon jammie. Deze ziet er extra lekker uit.


Pizza, favorite food. Pizza is gewoon perfect. Ik weet niet waarom, maar dat is gewoon zo. Het is zooo lekker. Normaal zou ik salami bestellen, maar nu ik vegetariĆ«r ben eet ik vaak gewoon margherita, four cheeses, of Hawaii (als ze die hebben zonder ham).

Nou ja, dit waren mijn JAMMIE!-foto's. Welk voedsel op dit lijstje is het meest perfect? Laat het achter in de comments.

Comment, share, vote, love, EAT!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen