7 jul. 2015

Toetsweek 4 → Hoe ik denk dat het ging.

Mijn toetsweek is vandaag afgerond, en ik ben over het algemeen blij met het resultaat. Ik ga, als ik alle punten binnen heb, een post maken die zal heten: "Toetsweek 4 → Hoe het werkelijk ging.", en ik hoop dat die ongeveer zo is als hoe ik denk dat het gegaan is.



Woensdag 1 juli:
Aardrijkskunde: Volgens mij ging dit echt wel goed, en ik hoop echt mijn vorige cijfers te overtreffen met deze. Ik geloof dat ik dat ook wel gedaan heb, deze toets ging wel echt geweldig!
Frans: Niet echt heel goed, maar wel voldoendewaardig.

Donderdag 2 juli:
Wiskunde: Dit ging wel goed, maar ik heb wel 90% opgeschreven in plaats van 90,0%. Veel leraren tellen zulke dingen niet fout, vooral niet als de hele klas het fout doet, maar de onze wel. Niet zo erg, maar een klein foutje. Ik hoop toch op een prachtig cijfer.
Nederlands: Ja, wel okay denk ik!

Vrijdag 3 juli (BIRTHDAY):
Geschiedenis: Het was een klein beetje lastig, maar ging oké.
Spaans: Geweldig, maar ik had niet anders verwacht! Ik had de dag ervoor ook goed geleerd, super gezellig met Fleur in het park.

Maandag 6 juli:
Engels: Dit was een leestoets, en hij was helemaal niet zo lastig volgens mij. Ja, ik denk zeker dat ik deze wel goed heb gemaakt!
Natuur-Scheikunde: Die ging goed, maar ik heb helaas één opgave niet kunnen maken. Jammer, daarmee loop ik 5 punten mis (van rond de dertig punten totaal).

Dinsdag 7 juli:
Duits: Ook weer een leestoets, deze was moeilijker maar ging ook heel goed.

Biologie: Moeilijke toets, maar ik denk dat ik het wel goed heb gedaan

Dus ja, over het algemeen was mijn toetsweek heel erg positief. Ik hoop dat ik mooie cijfers haal, zodat ik met een big smile de vakantie in kan gaan. Eindelijk de relaxte weken waar ik op heb gewacht! Ik voel me nu al helemaal zen.

Dankje voor het lezen ♥ Comment, love, vote, share

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen