10 jul. 2015

Toetsweek 4 → Hoe het werkelijk ging.

Hooi, mooie mensen!
Hier komen mijn cijfers! Ik ben er ontzettend blij mee, ik kan met een big smile de zomer in!
Warning: Dit bericht kan jaloezie opwekken.

Aardrijkskunde: 8,4. Hier ben ik blij mee, dit is een van mijn hoogste punten ooit gehaald voor aardrijkskunde.

Frans: 6,8. Ik ben hier redelijk blij mee, want het was wel een zeer moeilijke toets.

Wiskunde: 9,6. Hier ben ik mega blij mee, je zal wel begrijpen waarom!

Nederlands: 7,1. Niet geweldig blij mee, maar zeker niet mijn slechtste prestatie.

Geschiedenis: 6,3. Ik had ietsje hoger verwacht, maar ik ben wel tevreden.

Spaans: 8,8. BAM! Dik tevreden.

Engels: 7,9. Ik had dit cijfer wel ongeveer verwacht.

Natuur-Scheikunde: 7,6. YAY! Ik ben best blij met een 7,6 voor nask.

Duits: 8,0. Ruim tevreden.

Biologie: 7,6. Heel erg blij mee, dit was niet een van mijn best gemaakte toetsen.

--♥--

Met mijn uiteindelijke rapport ben ik ook erg tevreden. Ik heb het hele jaar 2 lichte onvoldoendes gehaald, en ik heb geen enkele zes op mijn rapport. Ik ben er heel trots op.

Hoe is jullie schooljaar verlopen? Ben je over? Ben je tevreden?


Comment, vote, share, love

Fijne vakantie alvast!

Kusjes, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen