18 jul. 2015

Summertime tag

Hoi allemaal,
Het is "summertime", en ik had zin om deze tag te plaatsen. Dat heb ik namelijk al lang niet meer gedaan, de laatste was 28 juni. Whatever, hope u like it!
Deze tag is oorspronkelijk bedacht door Serena Verbon van Beautylab. Zie hier de originele post.



VERTEL EENS IETS OVER JE ALLERGROOTSTE VAKANTIECRUSH?
Ik heb nooit echt een vakantiecrush gehad. Er liepen wel leuke Franse jongens rond en zo, maar ik heb dat niet vaak. Maar ja, this summer... Who knows what's going to happen ;).

WAT IS JE MEEST LEGENDARISCHE ZOMERHERINNERING?

Legendarische zomerherinneringen heb ik niet echt. Ik denk dat zomerherinneringen pas echt legendarisch zijn als je met je vriendinnen in een of andere buitenlandse club staat waar je niemand kent en je je dood danst terwijl je eigenlijk geen idee hebt wat je drinkt, haha. Just kidding, maar ik denk dat ik zoiets nooit zou vergeten (tenzij ik helemaal onder de alcohol zat, niet dat ik daar vanuit ga, ik ben nog niet heel geïnteresseerd in alcohol and that kind of stuff).

NOEM JE IJSJES TOP 3.


  1. IJs als Ben&Jerry's en dat soort merken vind ik extreem lekker. Doe mij maar Fudge Brownie of Strawberry Cheesecake, jammie :)
  2. Magnums met speciale smaken. De nieuwe Magnum Pink Raspberry lijkt me ook heel lekker. Die zou ik wel eens willen proberen.
  3. Cornetto Aardbei, die is zoo lekker.

WAAR KIJK JIJ DEZE ZOMER HEEL ERG NAAR UIT?



  1. Niks aan mijn hoofd hebben. Tijdens schoolvakanties denk ik toch de hele tijd aan school. Dat is wel vervelend. Maar nu kan dat lekker niet.
  2. Zeeën van tijd, zodat ik kan doen wat ik zelf wil.
  3. Aan het strand liggen, in de zon. Zo fijn om de zon op je huid te voelen.

WAT DOE JE WANNEER JE VAKANTIE VIERT IN EIGEN LAND?
Lui zijn, dansen, zwemmen, logeren met vriendinnen, dagjes pretpark. Altijd leuk

NOEM JE FAVORIETE ZOMERKLEDINGSTUK, ZOMERLIEDJE EN ZOMERDRANKJE?
     


Zomerkledingstuk: Jurkjes en croptops. Bovenstaande jurk is van Urban Outfitters.
Zomerliedje: Ik kan er echt niet één kiezen, wat denk jij nou?
Zomerdrankje: Smoothies zijn wel heel lekker als het warm is.

WAT IS JE FAVORIETE ZOMERSNACK?
IJSSSSS!

NOEM JE FAVORIETE ZOMERPARFUM, ZOMERLIPSTICK EN ZOMERNAGELLAK?

Zomerparfum: Er is maar 1 parfum die ik echt draag, en dat is die van Christina Aguilera (Red Sin)
Zomerlipstick: Ik draag geen lipstick ;)
Zomernagellak: Felle kleurtjes ftw! Dit kleurtje hierboven is zo mooi blauw!

WAT VIND JIJ HET GROOTSTE NADEEL AAN DE ZOMER?
De zon heeft absoluut veel voordelen, maar soms is de zon en de hitte ook wel een nadeel. Ik zweet ten eerste erg snel, en ik verbrand ook snel. En ik heb een gloeiende hekel aan zonnebrand. Je snapt het nu wel, denk ik.

VERTEL EENS IETS OVER JE MEEST DIERBARE VAKANTIEHERINNERING?
Ik heb er twee:
  1. Wij zaten op een camping in Privas, en daarnaast was een beekje. Ik en Esmee hebben daar super veel kikkers gevangen, en het was daar zo leuk. Ik was toen nog heel jong.
  2. Met mijn vakantievriendin Sanne heb ik ook heel veel leuke herinneringen. Volgens mij ook in Privas. We waren toen erg close op vakantie en deden super veel samen. Ben benieuwd of ik dit jaar ook zo'n fijne vakantievriendin krijg!
Dus ja, dit was het al weer!

Ik heb vandaag een hele leuke dag gehad. Laatste paardrijles, lekker in bad (zoo fijnn), nieuwe mensen ontmoet, gebarbecued, altijd leuk zo'n dagje.

Ik moet maar eens gaan slapen!

Comment, share, vote, love, and have a great summer break.
Sunny Kisses from your #1 blogger ;)
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen