6 jul. 2015

Summer bucket list ♥

Hey, vandaag laat ik jullie mijn bucket list zien, waarmee ik lekker creatief bezig ben geweest. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen!







Aanschouw mijn bucket list voor deze zomer. Ik zal al mijn punten even uittypen en erbij schrijven wat ik ermee bedoel.

Shop 'till u drop
Ik winkel helemaal niet meer zo veel, en ik heb wel weer wat geld op de bank staan, dus ik ga deze vakantie minimaal 1x een dagje shoppen

Frans gesprek aangaan
Dit is nogal een uitdaging voor mij, want ik ben erg bang om fouten te maken, vandaar dit punt. Ik bedoel wel een Frans gesprek aangaan met een Frans persoon, anders boeit het niet zo veel.

Smoothie breakfast
In de zin van een gezond ontbijt, probeer eens een ontbijt met een fruitsmoothie! Misschien een paar dagen achter elkaar?

Organiseer een picknick
Dit punt houdt in dat ik mijn vriendinnen uitnodig voor een picknick in het park waarin iedereen iets regelt.

Eén serie afkijken
Ik moet nog iets van 603 585 series afkijken, dus laten we voor deze vakantie maar eens beginnen met eentje.

Overwin een angst
Deze angst kan variëren van hoogtevrees tot in zeewater zwemmen (dat haat ik). Doe in ieder geval iets wat je normaal niet zou durven. Misschien is het wel heel leuk!

Memory jar maken
Ik blijf dit maar uitstellen, maar ik wil het graag doen: een memory jar maken! Dus ja, zeker een leuk doel om te stellen.


De uitgebreide open punten die niet echt bucketlistachtig zijn:
Neem super veel foto's
Ik wil gewoon dat ik lekker veel foto's neem zodat ik ze in een plakboek kan plakken of coole plogs kan maken.

Blog more than ever
Haha, ik probeer gewoon lekker super veel te uploaden. Misschien wel elke dag. Weet je wat: Laten we dit gewoon als doel stellen: In de vakantie elke dag bloggen. Ik vind dat mijn vakantie morgen eigenlijk al begint, want voor de rest heb ik geen serieus school meer. Dus ja, morgen zien jullie me weer!

See the sun
Veel van deze doelen zijn binnen, maar ik wil ook dat ik een beetje buiten kom. Dus als ik nu elke dag minimaal een half uurtje buiten zit, ben ik al heel trots op mezelf!

--♥--

Dus ja, dit wil ik allemaal doen deze zomer. Ik hoop dat jullie het interessant vonden om te lezen!
xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen