21 jul. 2015

Plogje: Drie dagen oppassen

Hoi allemaal,

Voor het geval dat jullie het niet wisten; plog betekent photo-log. Ik heb de afgelopen drie dagen foto's gemaakt, en vandaag ga ik die samenvoegen in 1 post. Hope u like it!

Zondag
Vandaag was ik grotendeels nog lekker thuis, en ging rond zessen naar mijn nichtje en neefje waar ik en mijn zusje blijven slapen tot dinsdag en oppassen!


Mijn ontbijt: Melk met cruesli. Niks bijzonders, wel super lekker.


Bij de lunch hadden we pannekoeken, die we over hadden van de barbecue die we zaterdag hadden. Jammie!


een klein beetje voor en een groot gedeelte na de lunch maakte ik een DIY die ik had gezien op de blog lisanneleeft.nl . Ik en Esmee deden het gezellig samen, het was heel leuk.


Ik zette een foto op Instagram en tagde Lisanne erin, en ik vond het toch wel heel bijzonder dat ze het likede (ik stond bijna te gillen, haha. Ik weet niet waarom, maar ik verwacht dat toch niet. Niet iedereen doet dat namelijk).


Esmee lakte ook mijn nagels. Ik ben ontzettend slecht met nagellak, ik heb er simpelweg het geduld niet voor. Esmee is er wel heel goed in, en die heeft ze voor mij gelakt. Het lakje heb ik van Kyra gekregen voor mijn verjaardag.

Daarna moest ik mijn tas inpakken, want ik ging logeren en oppassen bij mijn oom, tante, nichtje en neefje. Ik heb toen nog wat foto's gemaakt voor de post van zondag.


En we kregen 's avond deze heerlijke tortillachips met salsa. JAMMIE!!!

Maandag
Een dag vol avonturen (muizen included)!


Dit is Sietske, de kat van Femke en Rutger. Superlief!


We hebben deze ochtend vooral veel met de IPad gedaan, en zoals je ziet maakten we voor de lunch knakworstjes.



In het Kwekkeltje, een lokale speeltuin. Super leuk! We waren elkaar constant kwijt, haha. Gelukkig ging het wel goed!


IJsje eten bij 't Vosje. Ik had een jummie milkshake. Brainfreeze all the time!


Sietske kwam binnenlopen... Met een muis. IIIIEKS! Het heeft nog best lang geduurd dat beest te pakken te krijgen, en hij was helaas onredbaar. We hebben hem moeten weggooien. RIP, lieve onschuldige muis die dit niet had verdiend!


Dinner! Het was heel lekker ♥


Mijn toetje: Bio yoghurt met honing en rozijnen! (was echt super lekker)


Cluedo junior gespeeld. Ik en Femke verloren, haha. Het was wel een heel leuk spel.


En daarna nog een potje wie ben ik! Dit kaartje is mine!

Toen moesten de kindertjes al weer naar bed


En nu zitten we hier, Rizzoli & Isles te kijken. Leuke moordserie, die ga ik onthouden!

Dinsdag
Gezellig en creatief dagje


Ik heb niet veel meer foto's dan deze vier van de ochtend. We speelden met Playmobil met mijn nichtje en neefje. Dit is het poppetje dat ik koos en het huisje dat ik maakte.








We hebben rond één uur 's middags muffins gebakken. Was heel leuk en lekker!


Super Mario Bros spelen!



Hoe durven mensen te zeggen dat ik niks in kan kleuren? Hij is prachtig gelukt, vind ik zelf.


En alweer onderweg naar huis. M'n oom bracht ons terug.


En nu kijken we opgenomen afleveringen van de Mentalist en ik zit te bloggen.

Dat was het al weer!
Hopelijk vonden jullie het leuk en interessant om te lezen en te bekijken.
Ik hou van jullie, mijn lieve lezertjes. Jullie mogen niet met velen zijn, maar ik ben blij dat er toch mensen zijn die dagelijks willen lezen over mij en mijn leven. Thanks!
Comment, vote, share, love, never forget the little innocent mouse ♥
Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen