26 jul. 2015

Mijn 9 favoriete personen op deze aardbol (die ik niet persoonlijk ken)

Hoi lieve mensen, vandaag wil ik jullie aan wat personen voorstellen die jullie misschien al kenden, van gehoord hadden of geen idee hadden van hun bestaan (lijkt me sterk als je deze blog al langer volgt ;) ). Hope u like it!

Amerikaans(e)
Katheryn Elizabeth Hudson, beter bekend als Katy Perry

Een van mijn favoriete zangeressen, wiens muziek mij door moeilijke tijden heeft geholpen. Love Her!

Eva Gutowski, bekend van Youtube-kanaal MyLifeAsEva
Mijn favoriete Engelstalige Youtuber! Ze is zo grappig en haar video's zijn super leuk! Mijn favoriete video van haar is Child You vs Teen You. Hilarious!

Ariana Grande-Butera, beter bekend als Ariana Grande
Ik houd van haar muziek, wat veel anderen niet leuk vinden. Er hangen dan wel rumors rondom haar, maar ik ben er vrij zeker van dat journalisten gewoon out of idea's waren en daarom wat shit verzonnen. Of ze knipten het belangrijke stuk in het gesprek eruit, ik weet het niet. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze het niet zo bedoelde!

Taylor Alison Swift, beter bekend als Taylor Swift
Ik vind haar muziek heel leuk, en ik houd van haar stijl, Love her! 

Brits(e)
Zain Javadd Malik, beter bekend als Zayn Malik uit boyband 1D
Zayn is knap, okay. Zerrie is super cute en ik ben een huge directioner! Wel jammer dat hij uit de band is gegaan, btw. Hij was mijn favoriete band member. ♥♥♥

Cara Delevigne, model voor grote merken en actrice
Cara is cool! Ze speelt in Paper Towns, IK BEN ZO CURIOUS NAAR DIE FILM. Misschien ga ik er vrijdag naartoe, maar dat is niet zeker. OMG! Cara heeft ook veel gestoorde selfies, trouwens. Zo funny!

Perrie Louise Edwards, beter bekend als Perrie Edwards uit girlband Little Mix
De andere helft van Zerrie ♥. Ze heeft een super leuke stijl, een mooie stem, en ze is lekker gestoord.

Nederlands(e)
Teske de Schepper, bekend van de blog Teske.nl en haar Youtube kanaal
Favoriete Nederlandse Youtuber. She is amazing. Ze zingt tegenwoordig ook nog. Ik houd van haar liedjes!

Bulgarije > Canada :)
Nikolina Konstantinova Dobreva, beter bekend als Nina Dobrev
Speelde onder andere in The Vampire Diaries, een van mijn favoriete series. Ze is een super goede actrice! De jurk op die foto hier is trouwens prachtig! I want it!

Dus, dit zijn mijn 9 favoriete personen op deze aardbol. 

Welke van deze personen kende je? Van welke ben jij ook helemaal weg? Welke mag jij absoluut niet?

Comment, share, vote, love, or dislike (personen, niet mijn blog :P )

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen