19 jul. 2015

Memory "Jar"

Hooi mensen,
Vandaag laat ik jullie mijn Memory "Jar" zien. Jar staat tussen aanhalingstekens, omdat jar zoiets als 'glazen pot' betekent in het Engels, en eigenlijk is het niet echt een pot. Het is meer een soort doosje. Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag, van Michelle, en ik wilde hem even in de Spotlights zetten. Enjoy!


Hier zie je hem:



Dit is mijn Memory "Jar" Ik vind het een heel leuk doosje, met een heel leuk design en leuke roze zijkanten. Ik vind hem heel mooi!


Er zaten al wat memories in, en ik heb er ook nog twee ingedaan. De memories die er al in zaten waren vooral herinneringen met mij, Lieve en Michelle. Ik kan niet wachten tot ie wat voller is, dat ziet er zo leuk uit. En als ik me dan een beetje depri voel, kan ik mooi naar een fijne herinnering in mijn Memory Jar grijpen om mezelf op te beuren.


Hier staat ie in mijn kamer. Ik vind het een heel mooi plekje voor een heel mooi doosje.

Dat was het al weer! Wat vinden jullie van deze Memory Jar? Vinden jullie deze versie leuker, of liever gewoon een echte "jar"? Laat het achter in de comments!

Comment, share, love, vote, make some good memories!

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen