17 jul. 2015

Lazy day

Hey mensen,
Vandaag had ik een beetje een lui dagje. Ik heb mijn kamer opgeruimd en ik heb ook veel gelegen. Ik was moe van afgelopen nacht. Daarover gesproken, het was eerst een klein beetje saai maar daarna hebben we wel veel leuke dingen gedaan. Ik zou dit feest een 7 geven, het is namelijk niet mijn beste.
Dat komt door een van de problemen in mijn karakter. Ik heb altijd enorme verwachtingen, en als ze niet uitkomen, ben ik teleurgesteld. Dat gebeurt vaak. Het is heel vervelend.
Wat ik juist heel erg had onderschat, was het aantal cadeaus. Wauw, zo veel meer dan verwacht. Ik ben er echt super blij mee. Dankje iedereen!



Mijn jurk vind ik zo leuk! Ik had deze gisteren ook aan, maar obviously had ik vanmorgen na de vermoeiende nacht echt geen zin om iets anders aan te trekken, dus heb ik deze maar aangedaan. Hij zit ook gewoon zo fijn!

Over het voedsel van vannacht. Wat me het beste in de smaak viel, was tortilla chips met salsa. God, I love it. Ook de zelfgemaakte pizza was delicious.

Mijn kamer is extreem netjes op het moment, en ergens is het best rustgevend.

Hoe dan ook, het wordt laat en ik moet nu echt eens gaan slapen. Dit is niet een average post, ik weet het, maar ik wilde vandaag toch iets op mijn blog zetten.

Het is niet zo lang, ik weet het. Vergeef me!

Ik ga maar weer!
Comment, share, love, vote, sleep :)

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen