12 jul. 2015

Inspirational Quotes ♡

Aloha mooie mensen,
Soms zit het even niet mee allemaal. Er zijn soms momenten waarop het leven echt met je probeert te *beep*en. Dan heb je een inspiratieboost nodig. Ik heb op Pinterest wat rondgekeken naar mooie quotes, en deze heb ik gevonden. Get inspired!



Vandaag heb ik geen boost nodig, want ik heb geen schoolzorgen en ik heb het familiefeest voor mijn verjaardag. Ik heb er zin in! Maar ja, als ik/jullie er ooit nog een nodig mocht(en) hebben, hier issie!

Gisterenavond was het leuk bij Maud. Ik ben heel blij dat ze het cadeau wat ik gaf leuk vond, want ik heb er erg m'n best op gedaan. De avond bestond uit de schommel ver*beep*en, voedsel naar binnen werken, hard zingen en dansen, onzin uitkramen en lachen. Ik hoop dat Maud, die het feestje dus gaf ter ere van haar verjaardag, het even leuk vond als ik!

Whatever, ik zie jullie later!
Comment, share, love, vote, stay awesomazing!
Kisses, Isa

Ps. Jullie kunnen uiteraard een verslagje van mijn familiefeest verwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen