28 jul. 2015

Hoe het tot nu toe gaat met mijn Summer Bucket list

Een tijdje geleden plaatste ik mijn "Summer Bucket list" op mijn blog. Ik ga jullie nu vertellen hoe het met mijn doelen gaat.

Shop 'till u drop Al een keer gedaan, niet met vriendinnen ofzo maar met mijn moeder.
Frans gesprek aangaan Ben nog niet echt in Frankrijk geweest, dus nee.
Smoothie breakfast Nog niet gedaan, maar heb er zin in.
Organiseer een picknick Bij dit punt geld hetzelfde als het vorige, haha
Eén serie afkijken Ik heb al een beginnetje gemaakt. Het wordt Pretty Little Liars, denk ik. Ik vind The Vampire Diaries leuker om af en toe te kijken, misschien heb ik wel een andere keer zin om de rest van de serie te bekijken, nu nog niet.
Overwin een angst Ik heb in een reuzenrad gezeten (hoogtevrees), maar ik heb het niet overwonnen. Is dat wel te overwinnen?
Memory jar maken Maken hoeft niet meer, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag (zie post).

De uitgebreide open punten die niet echt bucketlistachtig zijn:
Neem super veel foto's Aan het begin van de vakantie wel gedaan, maar ik ben er al vrij snel mee gestopt. Ik zal proberen verder te gaan.
Blog more than ever Jaa, dit gaat super!
See the sun Nope, ik kom amper buiten. Hier moet ik echt iets aan gaan doen.

Drie doelen Vier doelen Drie doelen

Dus ja, ik moet nog veel doen. Ik hoop dat het binnenkort allemaal groen is!
Share, comment, vote, love, make fun!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen