30 jul. 2015

Haar: Laagjes

Heeii beste mensen,
Sinds ik jullie vertel over mijn leven en zo, is deze kleine verandering toch wel een belangrijke verandering in mijn uiterlijk: mijn haar. Dus daar ga ik jullie nu over vertellen. 


Allereerst, ik heb mijn haar altijd hetzelfde gedragen en nooit in een model laten knippen. Mijn haar is net wat donkerder dan licht, en verschrikkelijk stijl. Hieronder zie je een foto van mijn haar 
vroeger. Het zit hier nog best mooi, maar normaal zag mijn haar er niet echt mooi uit, vind ik zelf.


Je zag mijn haar meer zo:

Best awful, zoals je ziet.

Dit is dus al een hele verandering voor mij. De kapper kwam, en ik had geen idee hoe het eruit zou gaan zien. Ik heb nog niet echt een uitgebreid oordeel ontwikkeld, maar volgens mij staat het wel leuk.

Dus ja, ik ben heel benieuwd hoe anderen mijn nieuwe haar vinden. Ik had er meer foto's van willen plaatsen, maar de selfies willen de afgelopen dagen niet echt lukken. Als het er beter mee gaat, laat ik wel meer foto's zien.

Als je ook zo denkt over je haar zoals ik erover dacht vroeger (saai bijvoorbeeld), dan raad ik je zeer aan om serieus te overwegen iets anders te doen met je haar. Het werkt, echt. Het voelt heel verfrissend om een nieuw kapsel te hebben.

Dit was wel een beetje wat ik te vertellen had, hope u enjoyed it!

Comment, share, vote, love, try something new!

Kisses, Isa

Ps. Morgen Paper Towns kijken met Fleur en spaghetti eten. Yay life!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen