24 jul. 2015

Films die ik de afgelopen tijd heb gezien/wil zien

Hey lieve mensen,

Vandaag een postje over films die ik de afgelopen tijd heb gezien, en films die ik super graag wil zien. Ik heb zin om jullie erover te vertellen, so let's get started!

Films die ik heb gezien
Insurgent
Een geweldige film, maar natuurlijk met een verrot vervelend open einde. Ik houd van de Divergent series, ik houd van Shailene Woodley, en ik houd van Theo James!
Wat ik er van vond: ★★★★☆

John Tucker Must Die
Girl film, over drie meiden die tegelijk verkering hadden met de versierder John Tucker. Zij raken bevriend met het nieuwe meisje (Brittany Snow (speelde ook in Pitch Perfect), she's fab!), die zijn hart moet breken.
Wat ik er van vond: ★★★☆☆

Changeling

Film uit 2008, over een moeder (gespeeld door Angelina Jolie ♥♥♥), die haar kindje kwijtraakt. De corrupte politie geeft haar een jongen die niet haar zoon is, en hoe vaak ze het ook probeert te zeggen, niemand wil luisteren. Well, then they must find it out the hard way... Weer een verschrikkelijk open einde! (Het is volgens mij gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar het einde vind ik toch wel echt heel slap.)
Wat ik er van vond: ★★☆☆☆

Films die ik wil zien
Paper Towns
Deze wil ik zo graag zien! Ik ben nu bezig aan het boek, en ik vind het een geweldig verhaal. IK KAN NIET WACHTEN! 
Hoe denk ik dat hij wordt: ★★★★☆

Pitch Perfect 2
De film is allang uit, maar ik had te weinig tijd. Ik wil deze zo graag zien!
Hoe ik denk dat hij wordt: ★★★★★

The Notebook
Ik weet al met wie ik hem ga kijken, alleen nog niet wanneer. Ik heb er zin in! Zo benieuwd! Featuring Rachel McAdams, beter bekend van Mean Girls! 
Hoe ik denk dat hij wordt: ★★★☆☆

Dat was het alweer voor vandaag! Ik hoop dat je het leuk vond, en misschien heb je nu ook wel een paar leuke films die je kan kijken als je niks te doen hebt ;)

Share, comment, vote, love, watch a lot of movies!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen