23 jul. 2015

Favorite Tumblr Posts About Girls!

Hallo lieve lezers,

Vandaag laat ik jullie relatable Tumblr posts zien van de pagina JustGirlyThings op Tumblr. Alle foto's komen van die Tumblr pagina. Ik vind het een hele leuke Tumblr blog. Vandaag laat ik jullie dus mijn meest favoriete posts op die pagina zien. Hope u like it.

Jep, ik ken dit probleem erg goed. Misschien zelfs een beetje te goed...

Ik moet toegeven, soms voel ik me ook zo. Hebben jullie dat ook, of ben ik gek (waarschijnlijk ben ik niet gek, sinds deze foto een post is op een blog voor en waarschijnlijk ook door meisjes).

Absolutely! Ik houd meer van waar een lied over gaat, dan het daadwerkelijke lied. Echte mooie liedjes vind ik toch wel liedjes die een mooie lyrics hebben met betekenis.

Ze zien er zo mooi uit, vinden jullie ook niet?

Elke meisje heeft van die diepe gesprekken met haar allerbeste vriendin. Fijn!

YASS!

So cute!

Het wil alleen niet echt lukken!

Like totally!

Mijn nieuwe favoriete kleur nagellak is ook blauw. Alleen is hij van Essence, niet van Dior ;)

NO SINGLE GIRL WANTS A PERIOD IF SHE EVER HAS HAD ONE BEFORE!

Yep! Alone time is great!

Maar helaas ben ik dat wel. Mijn telefoon zit (zoals bij veel meiden) vastgeplakt aan mijn rechterhand. Je ziet me echt zelden zonder telefoon in mijn hand.

Do I really need to say more?

Bezig met het lezen van Paper Towns. I love it!

Jurkjes ftw!

Dat doe ik niet vaak, maar het lijkt me heel gezellig. Ik denk dat het dichtstbijzijnde echte strand ook redelijk ver weg is, maar ja.

Vlinders zijn gewoon zo mooi, okay!

Muziek kleurt mijn leven. Het is gewoon prachtig!

YASSS!! Zijn jullie ook zo excited voor Paper Towns. IK KAN HAAST NIET WACHTEN!!

Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden? Welke vonden jullie het beste? Welke past het beste bij jullie? Let me know in the comments!

Vandaag echt een superleuke film gezien. Hij heette "John Tucker Must Die". Het is een van die Girl movies, weet je wel. Hij is awesome!

Comment, vote, love, share, relate!

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen