13 jul. 2015

Favoriete Instagram accounts

Hey mensen,
Vandaag ga ik jullie wat vertellen over mijn favoriete insta accounts en ga ik een klein dagboekje doen. Enjoy!

@sexualising is een leuk account met allerlei relatable posts.

Een foto die door sexualising is geplaatst op

Ik houd ook heel erg van het account @inspirationalstories, omdat ze hele diepe en zielige verhalen op Instagram zetten over mensen die iets ergs meegemaakt hebben.

Een foto die is geplaatst door Zodiac Signs ✨ (@horoscopemeanings) op


@horoscopemeanings is ook leuk naar te kijken, want ze vertellen grappige dingen over je sterrenbeeld (ik ben kreeft oftewel cancer).

Op het Insta-account @AmazingDS vind je super veel mooie stemmen en coole dansen.

Een foto die is geplaatst door RUMAG. (@rumagnl) op

Ik houd van @rumagnl, want ondanks dat sommige posts een beetje goor zijn zijn andere wel heel erg grappig.

Dusja, dat waren ze.

Mijn verjaardag gisteren was heel leuk. Lekker weer een beetje bijgekletst met familie. Ik heb nog 4 boeken van John Green in het Engels gekregen, HEUL VEUL geld en een boekenbon.

Vandaag zijn we naar Bobbejaanland geweest met de tweede klassen. Het was super gezellig. Ik vind het park niet heel speciaal verder, maar de Typhoon was wel leuk. Ik ben in een reuzenrad geweest (bezig met het overwinnen van een angst), DAT WAS ZO ENG! Maar mijn vriendinnen hielpen me, en dat vond ik wel heel fijn. Dankjulliewel! Verder waren de achtbanen best wel leuk, en ja, het was super gezellig! We hebben wel echt super veel ongezond voedsel gegeten, haha.

Een foto die is geplaatst door Isa (@xanamazingkatycat) op

En als laatste zie je mijn Insta post van vandaag.

Ik houd van mijn lieve friends!

Nou ja, dat was vandaag alweer. Morgen ga ik mijn toetsen inzien en de geleende boeken inleveren.

Ik spreek jullie morgen weer!
Comment, share, vote, love, have fun

xx Isa

PS. Check Kyra's blog voor een eventuele vlog.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen