15 jul. 2015

DIY: Photo Props

Hoi,
Mijn B-Day Sleepover is morgen. Ik had heel veel filmpjes gekeken, en dit is een DIY die in die filmpjes veel voorkomt en echt super gemakkelijk is. Hier ga ik jullie leren hoe je simpel Photo Props kan maken. Het is ook nog eens heel budget-proof om te doen, want voor het papier met patroon, het gekleurde papier, de prikkers en de washitape heb ik bij de Action in totaal maar 3,99 euro uitgegeven! Whatever, let's start!


Wat heb je nodig:

  • Hard papier met kleuren of patronen
  • Plakband en eventueel gekleurd plakband of washitape
  • Sjablonen (je kan creatief zijn en ze zelf tekenen en uitknippen of je zoekt er een paar op Google zoals ik heb gedaan)
  • Schaar
  • Prikkers
  • Potlood (ligt er niet bij)
  • Eventueel dingen zoals stickers en stiften ter decoratie.


Snor




Strikje




Lippen




Bril





Tekstwolkje




Het patroon is zoals je ziet steeds hetzelfde. Overtrekken, uitknippen, decoreren, een prikker eraan vastmaken. Bij het tekstwolkje moet je met de tekst wel opletten. Als je selfies maakt met Retrica, moet je de letters in spiegelbeeld zetten. Anders staan ze op de foto in spiegelbeeld. Op de normale camera van je telefoon (in ieder geval op mijn s5) draait hij de foto om, dus als je die gebruikt hoeven de letters niet in spiegelbeeld. Your choice! Je kan zo wild versieren als je wil, maar ik heb het een klein beetje simpel gehouden. Je kunt veel soorten sjablonen gebruiken, maar ik vond deze het leukst.

Het resultaat:


Selfies:




 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik vond het in ieder geval wel heel leuk om te doen. Als je in de nabije toekomst gaat afspreken met je vriendinnen, is dit erg leuk om samen te maken en dan daarna samen foto's te maken. Zelf vind ik de snor het beste gelukt. Ik hoop dat ik jullie een beetje geïnspireerd heb!

Share, love, vote, comment, DIY!

Love, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen