29 jul. 2015

Diary #13 Zomervakantie tot nu toe

Hooi mensen,

Ik heb al een hele tijd geen Diary meer gedaan, dus ik vond dat het weer eens tijd werd om eens flink over mezelf te gaan praten ;) Hopelijk vinden jullie het een beetje interessant. Weet je wat. ik zal mijn best doen om het interessant te maken, kunnen jullie dan je best doen om het interessant te vinden? Fijn, bedankt ;) (Dit doet me denken aan Dora, weet je wel. Dan zegt zij van: "Kun jij ons helpen?" Wij nee schreeuwen, en dat zegt zij: "Fijn" en dan gaat ze uitleggen wat je moet doen. WE GAAN NIET HELPEN OKAY!)

Met mijn leven gaat het vrij goed op het moment. Het is fijn om even (bijna) helemaal nergens aan te hoeven denken. Dit is wat ik nodig had. Vakantie is fijn. Dus ja. Ik heb vanmorgen trouwens een smoothie breakfast gedaan, dus dat kan ook van de Summer Bucket list.


Ik heb momenteel een vakantiebijbaantje, oppassen bij mijn tante. Helaas is recentelijk hun kat Sytske overleden (je hebt haar gezien in een foto diary, ik spelde wel haar naam fout) Het was een super lieve kat, en ze is waarschijnlijk aangereden. Arm beestje!

Eventjes over de toekomst. Ik ga aankomend seizoen hockeyen, waar ik super blij mee ben. Ik begrijp mezelf niet, want ik had echt een goede reden om te vertrekken. Toch wil ik terug naar alle hockeymeiden die me het leven zuur hebben gemaakt. Ik denk gelukkig wel dat dit team beter is dan mijn vorige team, qua aardigheid, maar ik ken ze amper, dus ik kan het nu nog niet met zekerheid zeggen. En ja, over naar 3 gymnasium, met allemaal zevens en achten. Altijd een van mijn doelen geweest. Ik hoop zo dat ik het volhoud. Ik houd alle drie de talen die we konden laten vallen. Dus ja, volgend jaar wordt moeilijk. Maar ik geloof in mezelf, in wat ik kan. Ik ben dan misschien niet altijd even blij met school en huiswerk, maar ik heb een doel voor ogen. En dat doel zal ik bereiken ook!

Bron

John Green is amazing! Ik houd van zijn verhalen. Ik heb nu twee van de vijf boeken uit in het engels, en ben nu bezig met het herlezen van The Fault In Our Stars, maar dan in het Engels in plaats van in het Nederlands. Ze zijn geweldig, en zeker aan te raden.

Ik wil nog wat meer bezig zijn met dingen in elkaar flansen dan TV kijken, dat ga ik me zeker voornemen. En lezen natuurlijk!Ik voel me goed. Morgen komt de kapper (thuiskapper), die gaat mijn haar in laagjes knippen! Curious! Ik heb een nieuw H&M tijdschrift, dus ik ga waarschijnlijk ook weer wat uitknippen en misschien een collage maken binnenkort. Daar heb ik ook heel veel zin in.

Vandaag ben ik bij opa en oma geweest, die heerlijk hadden gekookt. Morgen komt dus de kapper en gaan ik, Esmee en papa waarschijnlijk naar andere oma en haar vriend Leo. Dus ja. Vrijdag ga ik naar Paper Towns, YES! I'm so excited! Ik wacht op mijn schoolboeken, om de een of andere reden heb ik zo'n zin om ze te kaften!

Maar voor nu ga ik maar eens slapen, it was great talking to u guys!

Dus ja, ik ben benieuwd of het interessant genoeg was dat jullie de volgende keer mijn posts ook lezen. Zo ja, heel fijn :)
Comment, share, vote, love, have a nice summer break!

Hoe is jullie zomer tot nu toe?

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen