11 jul. 2015

Diary #12 About Today

Lieve mensjes,
Vandaag heb ik niet veel tijd gehad om een leuk postje in elkaar te zetten, want ik moest nog een cadeautje perfectioneren. Daarom een diary, hope u like it.

Vanmorgen eerst paardgereden, waardoor ik verbrand ben. Ik reed op Dina, ik vind haar zo mooi! We reden in de bak, en het was heel fijn. Daarna heb ik heel lang gedoucht, met een leuk muziekje op. Een hele fijne en relaxte ochtend.

Ik ben mega blij met mijn cijfers. Het jaar kon niet beter afgesloten worden. Volgend jaar zit ik in 3 gymnasium. Het klinkt zo onwerkelijk. Dit is wat ik altijd wilde. Ik ga mijn best doen volgend jaar, zodat ik het gymnasium ook daadwerkelijk kan afronden na een aantal jaartjes.

De rest van de dag heb ik eigenlijk vooral mijn cadeautje voor Maud geperfectioneerd. Ze was 21 juni (begin van de zomer EN vaderdag) jarig, en ze gaat dat vanavond vieren. Ik wil morgen de waterpolo training niet missen, en het was eigenlijk een slaapfeestje. Ik blijf maar tot elf uur, want ik wil er ook gewoon bij zijn. Daarom heb ik dus zo weinig tijd! Ik moet al bijna weg. Ik heb er super veel zin in, en ik hoop voor Maud dat het leuk wordt.


Als je dit ziet, Maud, NOG HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

Hoe dan ook, ik ga nu weg.
Morgen zullen jullie waarschijnlijk nog een verslagje krijgen.
Ik hoop dat het leuk wordt!

Maarja, ik ga!
Share, comment, vote, love, congratulate Maud

Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen