20 jul. 2015

Blogpost Favorites #2 July

Hoi,
Vandaag wilde ik weer eens een blogpost favorites post doen! Dit vond ik de beste posts van Juli tot nu toe! Enjoy!

De terugkerende zomertrend: miepen over je lichaam - Dina van Dinastie

Link naar post
Ik vond dit toch wel weer een hele mooie post! We mogen inderdaad wel wat zekerder over onszelf zijn. Ik moet toegeven dat ik af en toe ook deelneem aan deze trend, maar dan heb ik nu in ieder geval een mooi voornemen: Kijk eens wat positiever naar jezelf!

Hoe je een eigen planner kunt maken - Anne van annesolveig.nl

Planners heb ik nooit genoeg. En deze handleiding vind ik toch wel heel leuk.

Hoe wij onze Instagram foto's bewerken - Tara en Larissa van kittehscupcakes.nl

Heel veel handige apps, echt gaaf. Met een van de apps (Fotor) heb ik de foto's in mijn post van gisteren ook bewerkt. Super cool!

Snapchat Q&A! - Teske de Schepper van Teske.nl

Heel leuk om te bekijken en om haar antwoorden te horen. Met snapchat is inderdaad leuker dan gewoon de vragen oplezen, haha. Echt een leuk filmpje!

5 x vegetarisch barbecuen - Iris van ikbenirisniet.nl


Net wat we nodig hebben in deze warme tijd! Klinkt allemaal delicious!

Dat was het alweer! Welke vind jij het leukste/beste klinken?
Comment, share, vote, love, pick a favorite :)
Kisses, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen