16 jul. 2015

Birthday Gifts

Hoooiii lieve mensen,
Deze middag/vannacht/morgenvroeg heb ik mijn birthday sleepover. Ik heb mijn cadeaus al gekregen, en wilde  ze aan jullie laten zien.


Dit zijn alle cadeaus die ik heb gekregen. Misschien zie je het niet zo goed op de foto, maar het is echt f*cking veel!




Het bestaat vooral uit:
  • Hema spulletjes (HEEL VEEL!) (Ook zo'n coole DIY schrift pakket ding :) )
  • Potloden, pennen, meerkleurenpennen, etc.
  • Eén boek en een aantal schriften.
  • Magazines inclusief posters
  • Een beetje make-up
  • Self made stuff (mega cool)
  • MEMORY JAR SOMETHING :D
  • Little Mix album
  • Lampion
Ik ben er echt heel blij mee. Maar serieus, drie van de zeven mensen die kwamen hebben echt 14 cadeautjes gegeven of zo! Dus ja, het was super leuk om uit te pakken. In de "MEMORY JAR SOMETHING" zaten ook al een paar memories. Heel creatief! Over creatief gesproken, ik heb ook heel veel self made dingetjes gekregen. Zoals mijn naam zelfgemaakt in een soort zachte steen, en een erorme tekening (die ook te zien is op een van de foto's).

Ik moet nu gaan, want het is natuurlijk niet gezellig om op mijn eigen feestje te gaan bloggen. Maar ik moest gewoon iets aan jullie schrijven!

Comment, share, love, vote, party!
Kusjes, Isa

1 opmerking: